Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '07

 
Kategori
İstanbul
 

Şehr'i İstanbul

Şehr'i İstanbul
 

Şehrimi dolaşmak, gezip görmek istedim bugün doyasıya… Hava güneşli ve harika, rüzgâr hafif hafif karayelden esiyor, nem oranı düşük, yani sıkıntı yaratacak hiçbir hava muhalefeti yok… İstanbul burası, hava her an değişebilir, havanın bozmasını beklemeden, atıvereceksin dışarıya kendini. Bende öyle yaptım…


Kadıköyümüzün bir simgesi oldu artık. Bir balonumuz var. İstanbul’u gökyüzünden seyretmek isteyenler için, balonumuzun altında çok güzel bir de çay kahve servisi olan yerimiz var. Manzarası ve servisi güzel, fiatlarda pahalı değil…


Balonun önünden geçip, boğazın girişinde bulunan İnciburnu fenerine giden yolda, sağlı sollu yerleştirilmiş kayalar, dalgakıran görevini yapıyor, dalgalar ise kayalarla adeta dans ediyor… Genç aşıklar, sarılmışlar koklaşıyorlar, onlarcası kayalıklarda…


Koşusunu, yürüşünü, bisiklete bineni, hayvanlarını gezdireni… Her türlü insan manzaralarıyla dopdolu Kadıköy moda sahil yolu…


Şehri dolaşalım diye çıktım üç saat geçmiş, ben hala Moda’ da Ali usta dondurmacısındayım. Ali Usta'nın dondurmasının tadı bir muhteşem. Dondurmanın Kavunlusu, eriklisi, vişnelisi, çikolatalısı onlarca çeşidi mevcut…


Şehir çook büyük, gezmekle biteceğe benzemiyor. Büyüdükçe büyüyor Şehr'i Istanbul… Ahh İstanbul...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..