Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Selam sana, ey gudduk kadın!

Selam sana, ey gudduk kadın!
 

Selam olsun sana ey gudduk kadın! Sen dünya kuruldu kurulalı erkek milletine ne çektirdin! Onu ancak Vasfiye teyzem bilir!


Yorulmadın mı hala, önüne gelenle yarışmaktan? Ne yaparsan yap, zaman senden hızlı akacak canım benim!

Herkesle aşık atmaya bu kadar meraklı olman, gerçekten kendine güvendiğin için mi; yoksa sen, kendine güvensizlik denizinde boğulmak üzere misin?

Hadi diyelim; birini geçtin, birini daha, ötekini ve berikini de... İyi de... Herkesi de geçecek değilsin ya! Bilmez misin ki, bu dünyada analar ne aslan oğullar doğurmuştur; ne pırlanta kadınlar!

Sen de azıcık akıl olsaydı, yalnız kendinle yarışırdın; başka kimseyle değil!... Ama kime anlatıyorum değil mi bunları! Seni gidi Düttürü Leyla! Seniii! Tavşanlar kovalasın o minicik bedenini! Yoksam, hemencik yakalanıversin değil mi? Seni gidi gudduk kadın! Sen, boyunu 1. 80 mi sanırsın! Kaldı ki, 3 metre de olsan, arş-ı alaya ulaşamazsın, gökyüzünü delemezsin o endamınla! Otur bakayım oturduğun yerde! Kimseyi değil, kendini rakip eyle kendine. Deli kız!

Evet, akıllısın; ala! Da... Senden de, ötekinden de akıllısı var bu dünyada! Ve herkesten akıllı olanlar da; sakın unutma haaa!

Tabii canıııım!... Tabii! Güzelsin de... Bugüne dek, ne güzeller geldi geçti şu yeryüzüne! Hepsi de unutuldu... Hem teker teker ve hep beraber.

Üflesem, uçacaksın! Yine de, o halinle bile kafa tutarsın bana haaa! Al sana! Al işte! Attığım bu kafa sana! Tabi ki sana kafa atmıyorum bebeğim!... Korkma! Attığım bu kafalar, Edi'yle Büdü'ye!... Hani sende onlardan iki tane hem yusyuvarlak, hem kocaman kocaman var ya! Aklın başına gelsin diye; onlara kafa atıyorum ben; futbol topu niyetine!...

Aman da aman!... Pek bi kızarmış ablası!... Bi de üstüne, küsüverirmiş!... Öyle mi? Sevsinler seni! koca gudduk! N'olucak işte! Havan kime, tafran kaç para!

Sana şunları yazarken... İnan, çok eğleniyorum... Gülmekten karnım ağrıdı hatta! İnşallah okuyanlar da güler de, bi işe yarayıverir; iki klavye oynatmışlığım; senin için... Olma mı!

Anladık, anladık! Çok hırslısın.... Hem melankoliksin, hem eline geçirsen, fena yapacaksın beni de!... Yakalayamazsın ki! Yakalayamazsın ki! E-ceee! Ben; kaçtım, hatta toz oldum bile!... Ara ki, bul bakalım; acep Gülen Adam nerde?

Bilirim nicedir. k.çı yere yakınlar, pek bi tehlikeli olur da!... Beni yakalasan n'oolacak ki! Pata küte pataklayacak değilsin ya şu koca adamı! Sen pat desen, ben küt olurum! Falakaya yatırsan beniiii; şak şak şakırım, aratmam sana hiç bülbülü!

Hem, bülbülün derdi gülü değil mi nasıl olsa! Sen yeter ki ona dutu yedirme!

Not 1: Merak edenler için, hemen açıklayayım: Yazıda geçen " gudduk " kelimesi, özellikle Gaziantep ve yöresinde; kısa boylu, ufak tefek, minyon kadın anlamında kullanılır.

Not 2: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..