Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '11

 
Kategori
Astroloji
Okunma Sayısı
3032
 

Semavii’den 2011 İkizler burcu yıllık yıldız yorumu

Semavii’den 2011 İkizler burcu yıllık yıldız yorumu
 

İKİZLER BURCU


(Not: Yükselen Burcunuzu da okumayı unutmayın. Yükselen Burç bazen gelecek yorumunda daha geçerli olur. ) 

İkizler Burcu ( 21 Mayıs-21 Haziran )  

Zor ama sıra dışı bir yılı geride bıraktınız. 

Bakalım 2011’de sizi neler bekliyor?.. 

Öncelikle ağır transit yıldızların sizi büyük oranda rahat bıraktığını söyleyebilirim. Sadece halen sert enerjiler aldığınız Balık burcunda bulunan büyük ve ani değişim yıldızı Uranüs’e dikkat edin diyeceğim, ta ki Uranüs 12 Martta dost Koç burcuna geçene kadar. Bu uyarım özellikle İkizlerin son günlerinde doğanlar için geçerli. 

Yeni yıla hızlı ve sağlam başlayacaksınız. Çok değil, hemen Şubat ayında önemli gelişmeler sizi bekliyor. Kova burcunda biriken yıldız yığılması size çok önemli bir gelişmenin müjdesini verecek gibi. 

Bu ne tür bir müjde olabilir derseniz… 

Kova burcu haritanızda 9.evde bulunmakta. Sizin gibi hava grubundan bir burç olan Kovanın bulunduğu 9. ev yurt dışı, uzak yerlerle olan ticari işler, yayın, mahkeme işleri, iş vesilesiyle tanıştığınız/tanışacağınız yetkili ve önemli kişileri, kariyeri/tayin ve uzakta bulunan yakınları temsil eder. 

Bunlardan birini seçin beğenin sizin olsun…J 

Yani, kiminiz belki uzaklarla, özellikle de yurt dışıyla bağlantılı işler yapmaktasınız, kiminiz bir mahkemeden karar beklemektesiniz, kiminiz uzaklardan birini bekliyorsunuz, kiminiz uzaklara gitmeyi planlıyorsunuz, kiminiz iyi bir işe girmeyi istiyorsunuz veya bir terfi/tayin, kiminiz de eşinin ailesiyle ilişkileri geliştirme düşüncesinde.. 

Hatta kiminiz de bir çocuk hayali kuruyorsunuz… 

İşte, neyse özellikle umut ettiğiniz, çok istediğiniz şey, onun gerçekleşmesi, sonuçlanması an meselesi diyebilirim… 

Bu geçen seneden beri beklediğiniz bir şey olsa gerek, kökü geçmiş aylara dayanmakta. Özetle, bir anda beklemediğiniz bir gelişme değil, planlanmış veya umut edilmiş, istenmiş bir şey gibi. 

İşte, Şubat ayında ortaya çıkacak önemli gelişme size bu beklediğiniz şeyi verecek ve elde edeceğiniz bu şeyle yeni kurduğunuz/kurmakta olduğunuz hayatınızın temel çıtaları yerine oturacak adeta. 

Bunun ardından, Uranüs de Koça geçtikten sonra, yeni hayat düzeninizi tam istediğiniz gibi rayına koyacaksınız, hayata karşı değişen bakış açınıza uygun yaşam koşullarını somut olarak hayatınıza önemli ölçüde yerleştirebileceksiniz. 

Bu senenin önemli transitlerine bakınca, epey burç ve ev değişimi olacak bu sene, yani, bazı önemli yıldızlar pozisyon değiştirip başka burçlara ve doğal olarak başka evlere yerleşecekler. 

Bunların başını Uranüs çekiyor, çünkü Uranüs bir burçta ortalama 7 sene kalır ve 12 Martta uzun süredir kaldığı Balık burcunu terk edip Koç burcuna geçecek. Bu da önemli bir değişimdir gökyüzünde. 

Bundan başka, şans yıldızı Jüpiter 22 Ocakta Balıktan çıkıp Koça girdi ve bu sene çok hızlı ilerleyip 4 Haziranda Boğa burcuna geçecek. 

Bir de, diğer bir ‘ağır gezegen’ dediğimiz Neptün var. Halen Kovada bulunan Neptün bu sene geçici bir süre ile Balık burcuna geçiyor, 4 Nisan-5 Ağustos arası Balıkta, sonra tekrar Kovaya dönüyor ve 2012’nin ilk aylarına kadar Kovadaki ziyaretine devam ediyor. 

Tabii geçici bir süre de olsa, Neptün’ün yeni pozisyonu gelecek seneden itibaren hayatınızda yapmaya başlayacağı etkilerin ilk izlerini vermeye başlar, özellikle İkizlerin ilk günlerinde doğanlar için. 

Neptün ortalama 12 sene falan kalır bir burçta. Neptün Kovada iken size çok faydalı enerjiler gönderiyor çünkü dediğim gibi Kova hava grubundan dost burçtur, bu burçtaki bir yıldız sizi destekler. 

Neptün halen kovada iken kıymetini bilin ve onun güzel, ilham verici, hayatınızı ışıldatan enerjisinden iyice faydalanın derim. Özellikle İkizlerin son günlerinde doğanlara bu dediğim... Ama tabii Venüs veya başka bir yıldızı İkizlerin son derecelerinde olanlar da kulak versin buna.. 

Neptün insanı olumlu etkilerken hayalleri gerçekleştirir, olumsuz iken hayal kırıklığı verir. O bir hayaller yıldızıdır. Ruhani nitelikte, insana derin, yüce duygular ve düşünceler kazandıran, insanın yaratıcı yeteneklerini geliştiren, hayata aklın dar sınırlarını aşan daha yüksek, daha yüce bir yerden bakmasını sağlayan derin bir yıldızdır.. Bu bakımdan büyüleyicidir. Ancak her yıldızın bir iyi bir de kötü yanı vardır. Kötü yanıyla Neptün yıldızların en güvenilmezi, en kandırıkçısıdır. Neptün Balıka geçince Neptün etkisindeki olaylarda ona güvenmeyin derim, ama Kovada iken, ona sığının, ona inanın, sizin hayallerinizi gerçekleştirmek için orada çünkü. Hem de büyük hayallerinizi gerçekleştirmek için. 

Gelelim şans yıldızı Jüpiter’in etkisine. Bu sene Jüpiter 22 Ocakta Koça girer girmez çok hızlı ilerliyor, nefes kesici bir hızda.. Bu da olaylar hızlı gelişecek demektir. 4 Haziranda Boğaya geçince normal ritmine kavuşacak ama Koçta iken inanılmaz hızla gelişmeleri hayatımıza katacak demektir. 

Koç sizin 11.evinizde yani dostlar, hayaller, dilekler ve amaçlar evinizde. Koç ateş grubundan size olumlu enerjiler gönderen bir burçtur. Hele de sizin 7.evinizde bulunan yine ateş grubundan Yaya inanılmaz güzel enerjiler verir. Bu arada, 7.ev haritanın belki de en önemli iki evinden biridir. 

2011 Nisan ve Mayıs ayında Koç burcunda Jüpiter’le beraber diğer transit yıldızların yapacağı yığılma size ne getirir bilmem ama hayatınıza acaip bir hareket, inanılmaz bir canlılık gelecektir diyebilirim. İşte, bu Nisan veya Mayıs ayında siz önemli bir dileğinize kavuşacaksınız gibi. 

Evlenmek mi istiyorsunuz, bir işe mi girmek istiyorsunuz, yeni bir entelektüel veya sanat çevresine mi katılmak istiyorsunuz, bir ödül mü bekliyorsunuz, yurt dışına geziye gitmek mi istiyorsunuz, kalbiniz boş ve ideal bir sevgili mi diliyorsunuz, eski bir sevgili ile iletişim mi kurmak istiyorsunuz, bir şeye karşı bir zafer mi kazanmak istiyorsunuz?... Neyse o şeyin gerçekleşmesi çok mümkün bu zaman dilimi içerisinde. 

Geçen seneden beri önemli olaylarla mücadele etmekten yorulan ruhunuza bir hafiflik getirecek Jüpiter bu sene. Sizi adeta ruhsal bir tatile çıkaracak, ruhunuzu, yüreğinizi ferahlatan, sevinç getiren gelişmelerle.. Bir türlü açılmayan kapıların açılmasına yardım ederek.. Ayrıca dost çevrenizde ve iş çevrenizde ne kadar sevildiğinizi, takdir edildiğinizi anlatacak güzel olaylar var. 

Bu sene dostlardan ciddi destek var size. 

Gelelim gergin bazı yıldızlara… 

Geçen senenin gergin izleri hala devam etmekte nispeten.. Asıl gerginlik veren yıldız açılarından en geç Mart çıkana kadar kurtuluyorsunuz. Ama yine de önemli sayılan birkaç gergin açılar olacak hala. 

Bunlar nedir derseniz?.. 

Hava grubundan Teraziye konuşlanmış ve dolayısıyla sizi olumlu etkileyen disiplin ve kısıtlama yıldızı Satürn, bu sene yine sizi Koçtan iyi etkileyen Jüpiter ile zaman zaman gergin açılar yapacak. İkisi de sizi iyi etkilemekle beraber aralarında oluşturacakları gergin enerjiler dikkatli olmaya davet etmekte. 

Bu belki direkt olarak sizi ilgilendiren gelişmeler vermeyecektir ama ya iş ya da özel hayatınızda ya da bulunduğunuz kent/ülkede olan gelişmelerin dolaylı olarak sizi etkileyeceğini gösterir. 

Bu iki gezegenin gergin olacağı dönemler size yıldızların genel olarak süper olumlu açı yaptıkları Nisan ayı, ayrıca, Marta dikkat, bir de Mayıs ikinci yarısına dikkat derim. 

Bu dönemleri temkinli ama inisiyatifi elden bırakmadan değerlendirin derim. Belki de bu gergin dönemler size güzel gelişmeler yaşatabilecek çünkü aralarında gergin enerjiler oluştursalar da sanki size faydası dokunacak gibi geliyor bana. Belki de bu zor zamanların karlı çıkan kişilerinden olacaksınız. Bu da zekanızı, aklınızı kullanmanıza ve şartları lehinize değerlendirmenize bağlı, yıldızlar size gerekli desteği veriyor zaten, size biraz gayret etmek, biraz gerçekçi olmak ve biraz da istekli, kararlı olmak düşüyor. 

Ve ne istediğinizi iyi bilmek düşüyor. 

Bu arada, bu dönemlerde ayrıca bir sağlık sorunu nedeniyle küçük bir ameliyat olasılığı çıkabilir.. 

Büyük para ve yatırım evinize yerleşmiş olan Oğlak burcundaki Plüto sizi zaman zaman zorlayacaktır. Plüto uzun süre bu evde kalacak, bunu bilesiniz. O yüzden bu zorlu yıldıza alışın derim, yapacak bir şey yok. Plüto sizin yatırım anlayışınızı değiştirecek, geleceğe yatırımın önemini öğretecek, varsa borçlarınız onlardan kurtulmanızı sağlayan ekonomi politikaları yapmaya sevk edecektir. Bu yıldız etkisinde, borç yaparken iki defa düşünmeye zorlayacaktır. 

Ayrıca Plüto sizi bazı yaşamsal alışkanlıklardan kurtaracaktır. Belki sigaradan, belki hayatınızı zorlayan, özellikle eş/sevgiliyle ilişkinizi zorlayan bazı huylarınızı yumuşatmak, hatta bitirmek zorunda bırakacaktır. 

Plüto’nun bulunduğu 8.ev ayrıca seks evidir. Plüto’nun da doğal evidir. Bu da, cinsel hayatınızın bir dönüşüme uğraması demektir. Cinsellik anlayışınız, evlilik, ilişki anlayışınız köklü bir şekilde zaman içinde değişecektir. Farklı cinsel zevkler istemeye başlayabilirsiniz. Cinsel hayatınızı sorgulamaya başlayabilirsiniz. Gergin yıldız etkilerinde bu konuda aşırıya gitmeyin, partnerinizi zorlamayın derim. Esnek ve şefkatli olun derim. Yıldızların gergin olmadığı zamanlarda yeni taleplerinizi ortaya koyun, yani gergin zamanlarda kabul ettiremediğiniz veya anlatamadığınız bir derdinizi uygun zamanlarda daha iyi anlatabilirsiniz. 

Bu arada, sağlık sorunu olanlar dikkat etsin, tedavisine özen göstersin derim. İleride sizi daha zorlayabilecek bir sağlık sorunundan şimdiden kurtulmak için en iyi zaman bu yılın ikinci yarısı, yani, şans ve şifa yıldızı Jüpiter’in Boğaya geçip Oğlaktaki Plüto’yu iyi etkilemeye başlayacağı zamandır. 

Ayrıca yaşlı tanıdıklarınız/yakınlarınızdan birinin sağlık sorunu da sanki gündeme oturacak gibi. Bir süre bu sorun hayatınızın günlük parçası olacak gibi. 

Para konusuna gelirsek.. 

Oğlaktaki Plüto yatırım anlayışınızı değiştirin, sağlamlaştırın, diyor. Ve Satürn’ün de etkisiyle, sanırım maddi bir konuda fedakarlık gerekecek, sanki bir maddi kazanımdan, bir kaynaktan/maldan vazgeçmek zorundasınız gibi. Ya da paylaşmak zorundasınız gibi. Belki de uzun süre önce aldığınız bir borcu ödeyeceksiniz, zamanı geliyor.. Bu fedakarlıktan çekinmeyin, zorla tutmaya kalkmayın, giden gidecek. Gidene kadar sizi meşgul edecek, en iyisi, bir an evvel gönderin, kafanızı meşgul etmesinden kurtulun ki yeni maddi kazanımlara yönelesiniz bir an evvel. 

Öte yandan, Jüpiter Koçta size başka bir yerden iyi bir gelir, iyi bir para getirecek gibi görünmekte. Zaten yeni düzeniniz size hem gerekli kariyeri hem gerekli kalıcı ve iyi maddi geliri sunacaktır giderek merak etmeyin. 

Bu sene dolu dolu yaşamak görünüyor size. Zevk için gezeceksiniz, hem yurt içi hem yurt dışında. Bazı değerli eski dostlarla/sevgiliyle kavuşacak, özlem gidereceksiniz. 

Aşka gelirsek, geçen sene bozulan ilişkileri tamir etmek için veya ayrıca yeni ilişkiyi evliliğe taşımak için iyi bir sene gibi duruyor. 

Bu sene, Jüpiter’in Koçtan desteğiyle istediğiniz kalitede bir ilişki yaşama şansınız var, evet, aradığım kişi bu dedirtecek, bir aşk var. Bazı gerilim yaratan sıkıntılar olabilir yani beklediğinizin ötesinde size soru işareti yaratabilir bazı çekinceleriniz ama bunlar geçici kuruntular da çıkabilir. Yeterince tecrübe edinmeden hemen kararlara varmayın derim. Çünkü elinize geçen/geçecek olan ilişki öyle çabuk bırakılacak türden değil, özel ve her zaman ele geçmez türden.. Kıymetini bilin derim. 

Evlenmek isteyenler özellikle Mars’ın olumlu etkisinde iken güzel bir düğünle evlenebilirler. Mesela, Mars’ın Kovada olduğu Nisan sonları-Mayıs ilk yarısı, Eylül ve Ekim uygun görünmekte. 

Mars bu sene 11 Kasımda size sert enerjiler gönderen Başak burcuna geçip bir süre sonra geri pozisyon alacak ve 6 ay burada kalacak. Başak sizin yuva evinizde. Bu da yuva ile iş arasında kalmanız, bazen işe bazen eve yetişememekten dolayı çatışma yaşamanız demektir. Yoğun olarak ev meseleleri gündeme gelecek demektir. Ama merak etmeyin Boğadaki Jüpiter sizi ruhen güçlendirerek destek olacaktır. 

Yalnız, bu Mars’ın Başaktaki pozisyonu döneminde, evli İkizlere dikkatli olmalarını söyleyeyim. Ya sizin ya da eşinizin bir konuda resti çekmesi söz konusu olabilir. Sorunlar varsa ve hala çözülmemişse, bu durum evliliği koparan, birinden birinizi evden uzaklaştıran gelişmelere sevk edebilir. Şimdiden söyleyeyim ki, sorunlarınıza sorumlu ve olgun bir anlayışla yaklaşın ve gereğini yapın. 

Eğitim dönenimdeki İkizleri özellikle yılın ikinci yarısı ve sonunda büyük bir başarı bekliyor diyebilirim. 

Son olarak, transit Jüpiter 11.eviniz üzerinde iken, hayallerinizi ve isteklerinizi yenileyecektir, artık sizin için ‘eskimiş’ olan hayalleri/istekleri bir kenara bırakıp yenilerini hayata kabul etme zamanı. Bunun için ‘ben ne istiyorum şimdi?’ sorusunu sorun kendinize, cevabı gelecektir kalbinizin sesinden.. 

Belki hayalleriniz değişmeyecek ama en azından hala aynı şeyleri istediğinizi anlayacaksınız, ne istediğinizi bir kez daha pekiştirerek anlayacaksınız. Bu da sizi hayallerinize daha hızlı yaklaştıran bir enerji yaratacaktır. 

(NOT: sitem www.yildizfalim.com da haftalık burç yorumlarına başladım.) 

Semavii  

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yorumlarınızı yakınen takip ediyorum,ben ikizler burcuyum ve meslektaşız,geçen sene çok zor günler geçirdim temmuz 27 sinde annemi kaybettim yaz boyu hastanelerde kaldık ancak kurtaramadık annemizi şimdi ruhsal yönden bitkin olmam fiziksel rahatsızlıklarımı ortaya çıkardı bu seneki yorumda ameliyat geçirebileceği yazıyor ikizlr burcunda bu beni hayli endişelendirdi...selamlar...

Tunay 
 29.01.2011 14:03
Cevap :
korkmayın terazideki satürn sağlam destek verir, satürn bir rahatsızlıktan kurtulmak adına olası bir operasyon cıkarabilir ortaya. bu sene ikizler daha iyi ve rahat. anneniz için üzüldüm bu arada.  29.01.2011 18:18
 

ya bunlar gerçek sanki...çok teşekkür ederim...vala 2011n için özel olarak bi bakarsanız çok sevinecem...sevgilerimle (koç)

Metin TOPÇU 
 28.01.2011 11:19
Cevap :
selam Metin Bey. size güzell bir 2011 dilerim. detaylı olarak bakmak için vaktim yok,artık aylık yorumları takip edersiniz..:)) sanki siyasete soyunuyorsunuz gibi geliyor bana, bilemiyorum nerden geldi bu his ama geldi..??:))  28.01.2011 12:45
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 103
Toplam yorum
: 148
Toplam mesaj
: 68
Ort. okunma sayısı
: 8122
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

İngilizce Öğretmeniyim. Ek olarak makale, kitap çevirisi yapıyorum. Antalyanın bir yerel gazetesinde..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster