Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Siyaset
 

Şemdinli yine Şemdinli

Türkiye 2 gündür şehitlerimize ağlıyor. Ben ki ağlamayı sevmeyen biri olarak gözyaşlarıma hakim olamıyorum. 11 şehitle beraber 30.000 şehidimiz de uçağa bindiler tek tek...

Dile kolay yahu. İstiklal savaşımız 4 yıl sürmüştü. Üstelik 7 düvelle savaşarak.

Alt alta da, yanyana da koyup toplasanız 30 yıl da 30.000 küsür şehit, bir o kadar gazi. Bunlar dudak uçurtan rakamlar.

Devlet ne hikmetse Irak ta barındığı açık ve seçik olarak belli olan PKKnın belini bir türlü kıramadı. İnsanımız kırılıyor.

Nedense bu Irak'a karşı bir türlü tavır koyamadı.

Düşünüyorum. Şemdinli üçgenindeki coğrafyayı gözlerimin önüne getiriyorum.

Bir tarafta İran, Diğer tarafta Irak. Irak tarafında otoritesi olmayan bir arazi yani onun bunun toprakları. Neden bu sıfatı kullandım. Irak benim değil, Peşmerge benim değil, ABD benim değil, dediklerine göre bu arazi ortalık malı olmuş demektir. PKK, İran da baskın yapmıyor, Suriyede baskın yapmıyor. Yumuşak karınlı Türkiyeyi vuruyor. Bu üçgen arazisinin otoriteden yoksun olan bölgesine yakın yerlerine de hakurk ve benzeri PKK kampları yerleşmiş. Düşman belli, yeri belli. Bu kadar açık saçık belli olan düşmanı görmezden gelmek te neyin nesi?

Varsayalım Usame Bin Ladin bu Hakurk ve benzeri kamplarda saklanıyor olsa idi. ABD buraları çoktan yerle yeksan etmişti.

Biz neden çocuklarımızı avlatıyoruz anlamakta güçlük çekiyorum.

Bugün Aydın şehidimizin baba ocağına baş sağlığına gittim. Yüreği yanan ana, babanın yangınını yüreğimde hissettim. Bir kere daha teröre, teröre yardım ve yataklık edenlere, terörden nemalananlara, teröre destek verenlere, açılanlara, saçılanlara binlerce lanet yağdırdım.

PKK terör örgütü özgürlükçü demokrasi adını kendisine kalkan yaparak, mazlumu oynayarak, Türkiyeden toprak kopartmak ve Kürt devleti kurmak gayreti içindedir. Bunun için de her yolu kendisine mübah görmektedir.

Buradan tüm şehit ailelerine başsağlığı diliyorum. Çocuklarımıza Allahtan rahmet diliyorum.

Topraklarımızda gözü olanlara, bunun için canlarımıza kıyanlara gül dağıtılmamasını biz yönetenlerden rica ediyorum.

 
Toplam blog
: 81
: 646
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

1948 doğumluyum. Emekli öğretmenim. Halen bir rehabilitasyon merkezinde çalışıyorum...