Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SEMPATİK SİYASETE GEÇELİM

Evet

Sevgili Türk siyasetçileri

Evet

 

Size

Önemle öneriyorum

Lütfen

Sempatik siyasete geçiniz

 

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Size

Önemle öneriyorum

Lütfen

Siz de sempatik siyaset isteyiniz

Bunu

Özellikle siyasetçilerimize söyleyiniz

Sempatik siyasete geçmeyi sağlayınız

 

Evet

Sevgili İktidarımız

Evet

 

Size

Önemle ve ısrarla öneriyorum

Lütfen

Sempatik siyaset yapınız

Sizin için

En kıymetli hizmet

Sempatik siyaseti yapılandırıp

Ülkeyi

Yani Ülkemiz Türkiye’mizi

Sempatik siyasetle yönetiniz

 

Evet

Sevgili Muhalefet Partilerimiz

Evet

 

Siz de

Önemle öneriyorum

Lütfen

Sempatik siyasete geçiniz

Sempatik muhalefet yapınız

Ülkemiz siyasetini

Sempatik şekilde yürütünüz

 

Peki

Nedir beni bu noktaya getiren

Sempatik siyaset deyip durduran

Söyleyeyim size onu

Şöyle anlatayım güzelce

Siyaset

Gerçek anlamda halka hizmet etmektir

Halkı

İlişkiler konusunda

Ekonomik konuda

Teknik teknolojik gelişme konusunda

Eğitimin bilimselliği konusunda

Dış ilişkiler konusunda

Dört dörtlük güzellik yaşatmaktır

Siyaset

 

Mutlak şekilde

Her siyasetçi diğerleriyle

Samimiyet ölçeğinde barışık olacak

Eleştirilerde

Kasıt yoksa eleştiriden çekinmeyecek

Karşı tarafı hatalı görürse

Onu tatlı dille gönül hoşluğuyla

Hatasından döndürecek

Doğruya çekecek

İşi kavgaya dökmeyecek

 

Yani

Kolay kolay barış bozan olmayacak siyasetçi

Daima

Barışı koruyan olacak

 

Bir de

Siyasetçi iktidar günlerinde

Müşfik olacak

Etkin dinleyen olacak

Olacak ki

Ülkeyi refaha götürecek

 

Sempatik siyaset budur

Sevgili İktidarımız

Sevgili muhalefet partilerimiz

Bunu biliniz

Bunu anlayınız

Bunu anlamlandırınız

Ve

Bunu yaşayınız

 

Üzgünüm ki

Bugünkü siyasetimiz

Sempatiksizlik çengelinde yol alıyor

Sürekli

Antipati yaratarakyola devam ediyor

 

Gördüğüm kadarıyla

Bundan hiç de rahatsız olan yok

 

Bana düşen

Sempatik siyasete geçmeyi önermektir

O önerimi yapıyorum işte

Umarım

Türk siyaseti sesimi duyar

Sempatik siyaset gündeme oturur

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..