Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '12

 
Kategori
Dostluk
 

Sen bana iyi geliyorsun...

Sen bana iyi geliyorsun...
 

işte öyle bir şey....


Güne gözlerini açtığında güneş çoktan  güne başlamıştı bile...Yine benden önce davrandı diye düşündü öfkelendi güneşe...Gözleri vazodaki çiçeklere takıldı...nede çabuk vazgeçmişti suyun içinde dipdiri ve canlı durmaktan  onada darıldı...Evde ekmek olmadığını düşündü, offff ladı şimdi kim kalkacakda markete gidecekde... cek de cakta...

Huysuzun teki oldum  diye düşündü...Çocukları yuvadan uçurup eşi ile yollarını ayrdığından beri sessiz bir yalnızlık yaşıyordu. Zaman zaman kendi kendine konuştuğunu farkediyordu. Dışardan birileri duysa helede meraklı komşusu olsa bu kişi yedi düvele dilli düdük ederdi onu" erenlere karıştı Melih" diyerek...

Kalktı, ocağa çayı koydu... balkon kapısını açtı içeri misler gibi oksijenle doldu... kocaman bir nefes aldı...Yine kahvaltıda yalnızım diye düşündü...uzuan zamandır olduğu gibi...içi buruldu...çayı demledi...gitti radyoyu açtı hoş bir melodi odaya doldu....

Demlenen çaydan kocaman bir bardak çay aldı kendine... aniden çalan telefon onu bir an olsun uzaklaştırdı düşüncelerinden...

Aynı beldede ama pek az görüşebildiği arkadaşı idi...Karşıdan;  kusura bakma lütfen arayacaktım ama ile başlayan cümleden sonra daldan dala atlayan şarkılardan şiirlerden paylaşımlardan arkadaşlıktan dostlukdan güzelden çirkinden kızdıklarından sevdiklerinden...yemek tariflerinden çiçeklerinden saksıdaki domatesinden ve biberinden siyasetten aşkdan sevgiden bir solukda ağız dolusu konuşan arkadaşı arıyordu....sevindi...aynı sıcaklıkla oda karşı tarafın bir nefes alımında oda anlattı herbirşeyi...,

özlediklerini oğullarını, kitaplarını yakınzamanda kaybettiği dostunu...zor hayat şartlarını aşkı sevgiyi anlayışı hayatı çayı çorbayı...hatta ona bir şey olur ise bıraktığı notlara kadar hepsini anlattı bir solukta...

Arada gürüşemedikleri zamanın acısını çıkarırcasına konuştular konuştular...

Ayrılırken en kısa zamanda bir araya gelelim dileklerinin ardından ekledi Melih...

SEN BANA ÇOK İYİ GELİYORSUN......dedi....

sende bana dedi kadın sende bana....

Güneşe bir göz kırptı... çiçeklerin suyunu değiştirdi öptü kokladı onları bir sevgili gibi... Ve ocağın altını söndürdü dönüşte yakmak için... Marketçi  dostunuda pek bir göresi gelmişti hani.....

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..