Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen daha iyilerine layıksın!

Sen daha iyilerine layıksın!
 

Beni çileden çıkartan bir kişiye hitap edişten bahsetmek istiyorum.
Ayrılık sırasında karşındaki insanı kırmamak adına çok sıkça söylenen bir yalan:
- Sen daha iyilerine layıksın!
Evet, haklısın bu demek oluyor ki; seni hak etmemiş. O an ilişkiyi bitirmek adına türlü yalanlar söylenir Ve bu caba ilişkinin biran önce bitmesi içindir. Belki bu söylenmiş olan yalanlar taraflardan birini üzmemek adına söylenmiş olabilir ama sonuç değişir mi?

Bugün çok yakın görüştüğüm ve aynı durumu kısa bir sure önce yaşayan ben;

- Sorun ben miyim?
- Hayır kesinlikle sen değilsin
- Biraz yalnız kalmam düşünmem gerekiyor.
- Ara mı veriyoruz?
- Sana beni bekle diyemem. Beni anlamıyorsun SEN EVELENİLECEK cinsten bir kızsın. Seninle keşke daha önce tanışsaydım….

Diye sürer ve gider. Şimdi benim anlayamadığım bir nokta var "evlenilecek cinsten kız" nasıl oluyor. Neye göre bu ayrımı yapıyor erkekler. Bir diğer klasik cinsten cümle ise " sen daha iyilerine layıksın" bak aslında burada çok doğru bir cümle kuruluyor. Demek sen doğru insan değilsin. Ama işte tam burada çileden çıkıyor insan….

Bir de en zor gelen kısımda ne biliyor musunuz? Tam olarak doğru insanın karşına çıktığını düşünüyorsun işte "hayatının erkeği karşına cıktı, onu gerçekten seviyor ve seviliyorsun" diye düşünürken erkek biran durumun ciddiyetine varıyor ve kendine olan güvensizliğinden ayrılma planları yapmaya başlıyor ve en iyi çözüm olarak "Sen daha iyilerine layıksın, beni hak etmiyorsun" diyerek başlıyor cümleye. Kendini kötülemesinin amacı karşısında ki insanı üzmemek olamaz böyle bir durumda.

Bu cümle yerine neden doğrulardan kaçılır ki; aslında karşında ki insanı o an üzmen en iyisi senden daha kolay kurtulmasını sağlarsın. Örneğin ilişkiniz yorulmuş ve ayrılmak istiyorsunuz bunu nasıl yapacağınız çok önemli değil mi? En iyisi o insana doğru cümleyi kurmaktır. Yalnız unutmayın doğru cümle karşındaki insanı kırmamak demek değildir.

Bu cümlenin doğruluk payı hakkında yorumlarınızı almak istiyorum böyle bir durumla karşılaşmış olan kişiler eminim ki aramızda vardır.

 
Toplam blog
: 27
: 2069
Kayıt tarihi
: 14.08.06
 
 

İzmir doğumluyum ama tamamen bir Çanakkale aşığıyım. Herkesin hayatı bir öyküden oluşuyor ve ben ..