Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen de olmasan...

Sen de olmasan...
 

Uzun bir yol gibi görünüyor hayat
Aşılması zor yollarda ilerleriz bazen
Ama umutlarımız hep vardır içimizde
Bizi bağlayan da o değil midir zaten
Umutlarda olmasa neye yarardı bu dünya

Sevgimizi aşkımızı yaşamalıydık
Paylaşabileceğimiz dostlarımız olmalıydı
Aşkla büyüyüp aşkla yeşer meliydik
Sırdaşıma anlatmalıydım beni dinlemeliydi hep
Dostlar da olmasa neye yarardı bu dünya

İmkansız değildi hiç bir aşk
Hayallerle bile ulaşılabilirdi bazen
Sevgimi gömdüğün anlarda oldu ama
Bir şey daha vardı beni avutan
Hayallerde olmasa neye yarardı bu dünya

Uyumak için sabırsızlanıyorum inan
Çünkü rüyamda sen varsın her an
Yaşamımda seni yanıma alamasam da
Düşlerde yetiniyorum varlığınla
Rüyalarda olmasa neye yarardı bu dünya

Yalnızlıkla ruhumu yıkadığım anlarda
Senin varlığınla şenlenirdi dünyam
Şimdi senden çok uzaklarda olsam da
Hissettiğim bir şey var ta şuramda
Varlığın da olmasa neye yarardı bu dünya

Kirletildi bazen ruhlarımız
Üzüldük yeri geldiğinde
Ama bir damla yağmurla da temizlenmesini bildik
Kirliliğe ve üzüntüye o damlalarla son verdik
Yağmurlarda olmasa neye yarardı bu dünya

Kıskançlıklarımız kinlerimiz oldu bazen
İşte o zaman uzaklıklar şart oldu
Tutkuyla aşkla doldurduk kalbimizi o an
Değer verdik kıymetini anladık o zaman
Özlemler de olmasa neye yarardı bu dünya

Sığınacak liman tutunacak dal aradık
Bazen dualarla kalktık bazen gayretlerle yol aldık
Ama bak dimdik ayaktayız, yıkılmadık
Hep o tek umuda sığındık,ona yalvardık
İnançlar da olmasa neye yarardı bu dünya

Seyredebileceğimiz güzellikler
Kulağımıza gelen dalga sesleri vardı
O güzelliğe kapılır hayaller kurardık
Masmaviydi,bazense yemyeşil
Denizler de olmasa neye yarardı bu dünya

Gökyüzünde uçmayı hayal ederdik
Onlar gibi cıvıl cıvıl
Neşe katar etrafa dinlerdik sürekli
Özlürlük iki kanatın ucundaydı belki
Kuşlar da olmasa neye yarardı bu dünya

Nefes alıyorum hayata bakarak
Yeşile bakıyorum uzaklara dalarak
Her biri ayrı bir renk ayrı bir güzellik demek
Ya koca bir boşluk olsaydı bu hayat
Doğa da olmasa neye yarardı bu dünya

Hayat mı cezalandırıyor diye sorgulamadık mı
Değer veremediğimiz değerleri anladığımızda
Durup düşünmemizi sağlamadı mı hayat
Bize ders vermedi mi yalnız kaldığımızda
Yalnızlıkta olmasa neye yarardı bu dünya

Şimdi sen varsın dünyamda, seni kattım yaşamıma
İki kere korkuyorum artık bu hayattan
Seni kaybetmeyi hayal bile edemem inan
Öyle bir tutkusun ki kalbime sakladım seni
Sen de olmasan neye yarardı bu dünya

Şiir-Edibe Toğaç...

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..