Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen olmadığında yüzüm düşer.....

Sen olmadığında yüzüm düşer.....
 

senin için... sana yazdım..








Yaşamaktır sana yazmak;

Ölmektir olmadığın her yerde...

Denize karışıp... ve bazen denizin kendisi olup,
Bulunduğun kentin kıyılarına vurmaktır.
Hiç olmadık zamanlarda yokluğunu kuşanıp, uzaklıkları hiçe sayarak sana yürümektir..
Çelişkilerde yaşamın en müthiş gizini bulmaktır..

Bundandır sevgili'm; sana... yani kendime kaldığım saatlerde olanca ulaşılmazlığınla,
Bana gelmelerinde buldum seni..

Seni sana yazdım..
Senin için seni yazdım..
Seni yazdım..

Biliyorum ömrümün varı, kaç zaman sonra anlayacaksın beni..
Sen varken bile, yanımdayken bile, karşımdayken bile bana gülüyorken bile seni bu denli özlemelerimi..
Şikayetlerimi hiç nedensiz... senin için sana ağlamalarımı..
Kaç zaman sonra anlayacaksın beni?

İşte o gün geldiğinde... yeryüzünün bütün kara parçalarında ve bütün denizlerinde,
Yedi iklim dolaşıp, dört mevsimin herhangi birinde bir yüz görümü senin olmalara ömrümü adarım..

Şarkılar susar.. ben yine seni yazarım..
Şarkılar susar, ben yine seni söylerim..
Seni anlatırım..
Sana koşarım...

Sana söylediğim ilk sözüm; son sözümdür ey ömrümün varı..

Sen olduğun için, seni seviyorum..

Hiç bitmeyecek şiirim ey !!!!

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..