Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '12

 
Kategori
Müzik
 

Sen yokken - Benim şarkılarım

Sen yokken - Benim şarkılarım
 

Ahmet Karakayan


Bütün tanıdıklarımı dostlarımı uğurlamıştım ben kalbimden. Yüreğim paramparçaydı ve korkardım yeni birinden. Nefes alıp veriyordum. Yaşamak bu kadardı benim için. Çiçeklerim, resimlerim, denizim, kitaplarım ve yazılarım. Milliyet blog ve Dailymotion insanlarla tek bağlantım. Uzaktan uzağa, korka, korka…

Şarkılarım yaralıydı, çiçeklerim yaralı, denizim ve yazılarım yaralıydı. Sokak hayvanlarım vardı. Onlarca kedim, köpeklerim ve martılarım. Onlar da yaralıydı, ben de…

Vazgeçmiştim sevmekten, kabul etmiştim yenilgiyi, tövbenin eşiğindeydim. Yorgundum gitmelerden, gidip gelmelerden. İnancımı yitirmiştim ben, kimseler sevemiyordu yürekten. Kimse tutmazdı kimselerin elinden, düşerken.

Ben nedensiz sevmelerin aşığı… Vedaları kaldıramayan yüreğim… Arkama bakmadan, bir şey söylemeden, arkada kalan bütün anılardan korkup tek başıma, yapayalnız giderken,  canımın yarısıydın sen. Hava gibiydin… Hani göremezsin, dokunamazsın ama orda olduğunu bilirsin. Olmazsa nefes alamaz boğulursun ya… Öyle…

Özlemin, bir ömür boyu olduğunu ve aşkı büyüttüğünü şimdi anladım. Ayrılığın sevgiyi beslediğini öğrendim. Ben taa buralarda senin gözlerinin annemin gözleri kadar şefkatli baktığını görüyorum hala…  Bazen çocuksu, bazen kızgın bakışlarını görüyorum ben. Bütün rüzgarları sevdim ben belki sana dokunmuşlardır diye…

Bir çok sözcük içimde kaldı yine de… Seçtiğim hiçbir kelime anlatamazdı içimdekileri… Hiç bir kelime anlamadı beni bazen… Ne kadar boştu konuşmak bazen…

Sen…

Kendi masalsı lığını gözden kaçıran, hiçbir masalda rol alamamış olan bana katlanandın…

Ben…

Sen ne yapsan seni hiç ayıplamadım. “Helal olsun” ne güzel yakışıyordu sana. Bütün endişem çığlıklarımı duymandı…

Seninle hep seni hak etmeme duygusunu büyüttüm ben içimde… Sen hak ettiğinin çok altında yaşıyordun. Sana deniz yakışırdı… Sana kuşlar cıvıl, cıvıl, çiçekli bir bahçe yakışırdı, deniz kıyısında kahvaltılar, günbatımlarının denizle, bulutlarla  oynaştığı, akşam yemekleri… Hak etmediğin bir ben vardım hayatında…

Sen benim kraliçemdin ama ben hiç kral olamıyordum…

Sen yaşayamadığım, yaşayamayacağım mutluğum…

Sadece şarkılar yazıyorum

http://dai.ly/McnYR0

Sen yokken

Yenilmiştim vazgeçmiştim ben sevmekten

Sen yokken

Kimse tutmadı ellerimden ben düşerken

Sen yokken…

Dostları uğurladım bir bir kalbimden

Sen yokken

Yorgundum gitmelerden gidip dönmeyenden.

 

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..