Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Senden sonra

Senden sonra
 

Önnotlar:

1)Bu bir aşk şiiri değildir. 2)Hemen her şiir yazan, aslında kendi derdini anlatır. 3)Bu şiiri Eski Sağlık Bakanı Ziyâ Müezzinoğlu ve bütün diş tabiplerine ithâf ediyorum.

Sen kayboldun ya
İnan hayatım karardı

Sert yeşil elmayı dişlemeyi unuttum
Ayvayı tarladaki patatese benzetir oldum
Tereyağı üstünde kokan
En az iki porsiyon yediğim 'İskender Kebabı'nı
İskender'in kılıcı sanıyorum artık

Sen kayboldun ya
İnan hayatım karardı

Dayımın Çorum'dan gönderdiği
Meşhur leblebiler paketinde
Öylece duruyor raflarımın birinde.
Ordu’nun kabuklu has fındığı
Tahta bilyeler gibi görünüyor gözüme

Sen kayboldun ya
İnan hayatım karardı

Çiğnemek hayâl oldu
'Mide'm 'lop lop' yuttuklarımla dolu
Def-i hacet tut ki bitmez bir işkence
Sinir sistemim gibi
Sindirim sistemim de dumura uğradı

Sen kayboldun ya
İnan hayatım karardı

Oysa ben seni 'implant'a tercih etmiştim
Oysa ben seni 'süt dişlerim' gibi sevmiştim
Oysa ben sana kavuşmak için çok çaba harcamıştım
Oysa ben senin için 49 TL başlık parası vermiştim
Oysa ben seni damağımın kraliçesi kabul etmiştim

Sen kayboldun ya
İnan hayatım karardı

Ağzımın içinde bir boşluk doğdu
Bir cümle kurmaya kalkışsam
Anlamıyor kimse
Üç kere tekrarlıyorum sözlerimi
Söz ustasıyken şimdi alay konusuyum

Sen kayboldun a
İnan hayatım karardı

Şimdi nâçar yalvarıyorum sana
Çık gel hangi rafın arkasındaysan
Çık gel hangi çöpün içindeysen
Çık gel hangi ellerle gittiysen
Her hâlinle kabûlümsün...

Mustafakemalpaşa, 1 Kasım 2016, 07:02

 
Toplam blog
: 300
: 1022
Kayıt tarihi
: 13.06.10
 
 

Tarih, edebiyat, şiir, dil ..