Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Senede bir kere geliyor yaz

Senede bir kere geliyor yaz
 

Hep birlikte güzel güzel yüzelim değil mi; patron, işçi ve işsiz?


Kriz var kriz!...

Patronları görüyorum sahillerde; yağlanmış, yanıp esmerleşmiş, şen kahkahalı, ellerinde mutluluk kadehleriyle; patronlar, ne çoklar!

Kriz var kriz!...

Ve işçileri görüyorum İstanbul'da, sıcakta, işbaşında, harıl harıl çalışanları; deniz mi, kum mu, güneş mi?!?

Patronlar yesin, içsin, yüzsün, eğlensin, kazansın, kazanıyorlar her daim, haklarıdır. Ya işçiler, onların hakları?

Ya işsizler?

Ne yapsın canım patron, senede bir kere geliyor yaz.

1. Not: Kamuda durumlar idare ediyor; ama özel sektöre gelince, işçiler yerlerde; maaşlar kırpılmış, ikramiyeler sıfırlanmış, izin hakları kesilmiş; eeeeee!...

2. Not:

İşçiyim ben işçi
hey patron!
maaşımı tam istiyorum,
ikramiyemi,
iznimi;
benim de hakkım
güneş, deniz, kum,
özgürlük
ya özgürlük;
hem senede bir kere
geliyor yaz.

Ş.Y.
 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..