Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Aile
 

Seni çok ama çok özledim anne

Seni çok ama çok özledim anne
 

Anne seni çok ama çok özledim. Seni kaybedeli az bir zaman oldu, hiç aklımdan çıkmıyorsun.Her gece senin için Yüce Mevlaya dua ediyorum. Yıllarca çektin bu ağır hastalığı, yıllarca acılar içinde kıvrandın ve o halinde bile bizi güldürmeyi başarıyordun.Senin son nefesinde yanında değildim, gelemedim senin son sözlerini duyamadım.Nasıl öldüğünü sorduğumda" biz o an yanında değildik " dediler.Belli ki yalnız gitmek istemişsin son yolculuğuna, kimseyi rahatsız etmek istememişsin.Seni musalla taşına yatırdılar, öylece düştü kafan omzunun üstüne, çok soğuktun anne.Sani bir bebek gibi yıkadım elini tuttum, seni ne kadar çok sevdiğimi söyledim defalarca.Melekler gibi olmuştun, beyazlar içindeydin, seversin sen güzel kokuları anne dedim, kefenine kokular döktüler ve son kez bak dediler.Doya doya baktım sana anne, seni hiç unutmak istemezcesine doya doya baktım sana ve alnından öpüp uğurladım seni.

Bekle beni anne, senin yanına gelmeyi o günden sonra çok istedim, ölümün bana gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum, yanına geleceğim, kavuşacağımız günü iple çekiyorum anne.

Sen ebedi hayatındasın şimdi, mezarına gelip seni daha göremedim, kaderim gurbetmiş anne, bilirim ki sen hiç şikayet etmezsin, bilirim ki sen sabırla beklersin.Az kaldı anne temelli geleceğim yanına ve bir daha hiç ayrılmayacağız.
 
Toplam blog
: 87
: 1722
Kayıt tarihi
: 21.11.08
 
 

İzmirliyim, 37 yaşındayım. Hayatıma İstanbul' da devam ediyorum. İşletme fakültesinden sonra meslek ..