Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yolcusuz Yolların Seyir Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/kaptanyc

16 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni sevmek yarar bu yaşta!!!

Seni sevmek yarar bu yaşta!!!
 

Seni Sevmek Yarar Bu Yaşda!!!


Artık umudum yok,

Ne senden ne beni sevdiğinden,

Aslında sevenim çok ama,

Senin gibisi de yok.

Düşünsene gözlerim senin için ağlamayacak,

Kollarım senin hayalini sarmayacak,

Saçlarım senin tarafından okşanmayacak,

Ve artık ayaklarım senin yoluna gitmeyecek,

Ne yani,

Düşünmeyeceğim mi bundan sonra seni?

Düşünsene bir benim yerime kendini koyup seni düşünmemeyi,

Evet,

Güneşin üstüne buzlarla seni sevdiğimi yazacak kadar imkansız...

Dağlar olmasaydı yerinde,

Sevgin olmasaydı yüreğimde,

Ve beni sevdiğin olmasaydı dilinde,

Her saat sana yaklaşmak için,

Geçmeseydi eğer benim için,

Her gece ağlamasaydım için için,

Ve şiir yazmak için sevmek için sen olmasaydın,

Sen olmasaydın hayatımın her dalında...

İyi ki seni seviyorum demişim,

Çünkü seni sevmek yararmış bu yaşda,

Hani gözlerine bakınca sırf iyi niyet

Olsun diye kaçırırdım ya,

İşte o zaman göremezdim,

Seninde gözlerini kaçırdığını,

Nereden bileyim seninde beni sevdiğini?...

Ağlamasaydım keşke sabahlara kadar,

Keşke dert etmeseydim,

Dedim ya Çok Sevdim,

Onun için bu kadar çile çektim...

İyi ki demişim Seni Seviyorum,

Çünkü daha çok sevmeye başladım hayatı,

Seni sevdikten sonra,

Ve hayat treni sırf yaşamak için,

Alıp götürmemişti beni başka bir tarafa...

İyi ki Seni Seviyorum demişim,

Çünkü Seni Sevmek yararmış bu yaşta...

(2000-2001 Vize)

 
Toplam blog
: 18
: 487
Kayıt tarihi
: 08.02.08
 
 

Merhaba Arkadaşlar İstanbul'da yaşamaktayım. Mütavazi ve kendi halinde insanların olduğu bir mahall..