Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni sevmek

Seni sevmek
 

Şimdilerde kulağımda çağrıştırdığın bir aşk var...

Dilimden düşmüyor adın...

Ve aşkın hep kalbimde...

"Ne güzel bişey sevmek" dedirtiyorsun sevgilim...

Öyle güzel ki seni sevmek..

Hayata inat, bütün acımasızlıklara, karamsarlıklara inat seni sevmek, ne güzel bişey!..

En güzel hayallerim oldun sen, olmasını ümit ettiğim o güzel hayallerimden oldun...

Nasıl düştüm bu aşk içine hiç bilmiyorum aslında, yaşama istediğim oldun...

Hiç ummadığım bi anda daha hiç birşeyim yokken şu hayatta,sen nasıl herşeyim oldun sevgilim?..

Şimdi bütün şarkılar seni anlatıyor sanki, bütün şiirlere seni yazmışlar adeta...

İnan her satırda seni okuyorum...

Ve yüreğimden, dilimden düşen her kelimeye seni ekliyorum ben...

Sana dair bir sürü şey yazmak istiyorum aslında,

bazen kelimelerim yetmiyo içimde kalıyor aşkım, büyüyo sevdam...

Ne güzel bişey seni sevmek...

Seni sevmek,

hayatta durup dinlenmek gibi...

Seni sevmek,

nefes almak gibi...

Sen bana sevmenin ne denli güzel olduğunu öğrettin sevgilim...

Bense sana sevilmenin en güzel şey olduğunu göstereceğim...

Ve ben senin için hiç bir zaman ölmeyeceğim...

Sonsuza kadar senin için yaşayacağım.... 

 
Toplam blog
: 5
: 624
Kayıt tarihi
: 25.02.12
 
 

1993 doğumluyum. Trabzon'da yaşıyorum. Karadeniz Teknik Üniversitesi iktisat bölümünde okuyorum. ..