Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sensizliği giydim üzerime

Sensizliği giydim üzerime
 

Tek Başına


Senden sonra senin sevgini giydim üzerime

Hiç üşümedim

Tıpkı sen varmışsın gibi.

Görenler çok yakıştı dediler

Ama sen yoktun.

Gittiğin günden beri üzerimden hiç çıkarmamıştım,

Bilenler yeter artık dediler

Bir an durdum, doğru dedim

O kadar zaman geçti, eskimiş olmalı bu elbise.

Günü geldi demek ki,

Özenle çıkardım üzerimden, temizleyip dolaba astım.

Duruyordur herhalde şimdi oralarda bir yerlerde, ben de bilmiyorum.

Çünkü ben artık orada değilim.

Meğer hayat ne güzelmiş,

Yaşamak, gezmek, eğlenmek,

Her istediğini istediğin zamanda yapmak

Kendin olmak.

Şimdi ben artık burada, olmam gereken yerdeyim

Kendimdeyim.

 
Toplam blog
: 38
: 4648
Kayıt tarihi
: 03.11.07
 
 

Çok okurum… Bazen kendi çapımda yazılar karalarım, kendim de beğenmem ama olduğu kadar, napiyim… ..