Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Sensizliğimin birinci yılındayım...

Sensizliğimin birinci yılındayım...
 

Sensizliğimin birinci yılındayım. Öyle zor geldi ki, senden vazgeçişim sana veda edişim. Ben bile inanamıyorum senden koptuğuma ama işte diyorum ."Kadehimi sensizliğimin bir yılına kaldırıyorum". Bir kaç kez denemiştim sensiz kalmaya ama o günlerde başaramamıştım. Sensiz yaşamda yol katetmek zor ve anlamsız gelmişti bana.. Sana dokunamayınca heran bir eksiklik yaşadım ruhumda, seni istedi arzuladı dudaklarım seni özlediğim anlar değmeni bekledi kurudu dilim damağım... Sensiz nefes almak yordu beni asabileştirdi hatta çevremden uzaklaştırdı..Dedim "neler oluyor bana sen bu kadar zayıf olamazsın onsuz da yapabilirsin" ve yaptım işte.Sensiz bir yılımdayım ve böyle sensiz çok yıllarım daha geçecek...

Seninle olmak sana dokunmak hatta içime çekmek büyük keyif verirdi bana.Şimdilerde çok kızıyorum kendime nasıl tiryakin olmuş tütün, tütün kokmuşum farkında olmadan zarif ince bedenimi yavaş yavaş yok etmeye başlamışım.Ee, "zararın neresınden dönsen kârdır"hesabı.Ve bende döndüm senle olduğum yol ayrımında işte seninle geçirdiğim günlere lanet okuyorum.Boşuna yanımda hissetmek dokunmak istemişim .Senden uzakta birinci yılımı kutluyorum. Oh yaa!

Bırakıp veda ettiğim, ne sevgilim, ne eşim, ne de gurbette ki dostum.Sadece sigarayı bıraktım ve şimdi birinci yaşını kutluyorum.Tek derdim kızlarıma iyi bir örnek olmak... yoksa öyle uzun uzuna yaşam da kalmaya senedim yok.Belli mi olur? yaşama veda ederken derin derin nefes alarak göç ederim:)))

Sigaranın zararlarını hepimiz biliyoruz aslında tek bir sigara bile dikkat dağıtmaya yeterliymiş düşünsene günde bir paket içen ben, çevremdeki tüm olan bitenleri şimdi neden dikkat veremediğimi biliyorum.Akciğerimize verdiği zarar tartışılmaz, en değerli organlarımızdan biri ve onu yeterince koruyabiliyormuyuz? tabii ki "hayır".Damar tıkanıklağına baş etkenlerden bir tanesi sigara.damar tıkanıklığı ençok kalbe giden damarlarda belirti gösteriyor kalp iyi çalışmazsa ne oluyor?ya tıkanan damar açılıp yola devam... ya da bir gün hiç ummadığın tam yaşamdan keyif aldığın anda duruyor...

Sigara' ya onüç yaşlarımda merak uğruna başladım bir fiil yirmi dört yıl içtim.Kazancı hiç olmadı.Sigara içiyorum diye madalya takan da olmadı.çok özledİğim söylenemez hatta düşlerimde içtiğimde olmadı ama sonrasını bilemem tabii...

Eşim sigara kullanmadığı için tek ters düştüğümüz konu, sigara yani tütün kokulu arkadaşımdı. "Seni mi kıracağım, senin için pişmiş tavukları yerim ben"dedim ve böyle başladı sigara veda edişimin ilk adımları...Şimdi dönüp bakıyorum da ne kadar zarar vermişim bedenime...Yok asla bırakamam diyenlere inanmıyorum neden mi?ben bırktım hiçde zorlanmadım.İrade meselesi insan çok isterse başarıyor.başaracak öyle çok konu var diyorsunuz değil mi ozaman önce bedeninizi sevmek ve korumakla başlayın.çizmeyi aştığımı mı düşünüyorsunuz...Öyle de düşünmeyin canımm... Kendini seven tüm dostlarımı sigarasız günlere davet ediyorum.

Biliyoruz ki, içinde bulunduğumuz hafta "YEŞİLAY HAFTASI" neden bugünlerde sigarayı bırakmayı denemiyorsunuz...

"Sana ne mi"?

Sakına! ukalalık yaptığımı düşünmeyin ben sadece sigarayı bıraktığım hatta onsuz bir yılımı geçirdiğin için kendimi kutluyorum. Buda benim kendime "AFERİN BANA"yazım.Daha sigarayı bırakmaya vaktim var dediğinizi duyar gibiyim "o gün" neden"bugün" olmasın...

SİGARAM

Ne çok benzeriz seninle,
Sigaram,
Sende ateş, bende özlem,
Yanarız dumanla, özlemle,
Çok çekildikçe kıvılcımlar bitirir seni,
Çok ahettikçe özlemler beni.
Senden kül, benden gözyaşı dökülür,
Yanarız dumanla, özlemle,
Öyle yanarız ki,
Ölümüne, bitimine sigaram...

OH YAA! Seni bıraktım...

"AFERİN BANA! SİGARAYI BIRAKTIM OH YAA! SENSİZLİĞİMİN BİRİNCİ YAŞINDAYIM"...

DOSTLARIM SİZLERE SİGARASIZ GÜNLER DİLİYORUM...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..