Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sensizliğince...

Sensizliğince...
 

Mecnun Leyla'ya ulaşmak isterken bulmuş Mevlayı. Bizler ise Mevlaya ulaşmak isterken koşuyoruz Mecnun'un peşinden. Tabi yol amaç yöntem ters olunca, sonuçta ters oluyor. Mecnun yollarında Mevlasız kalıyoruz en buyuk sevgiliden ayrı kalınca da Mecnun değersiz kalıyor, anlamını yitiriyor gözümüzde. Aslında suç bizim mi? Mevlasız kalan yürekler Mecnun'la avunuyor. Aşk diye birşey yok Mecnun yüreği taşıyan Leyla yok, çaba yok, emek yok, umut yok. Ufacık bir sıkıntıda ne halin varsa gör diyen Mecnun var. İllede sen diyen, aşk buysa sen varsın, seninle ben varım ve değerliyse bu riyakarlık olmadan, amaçsız kalmadan, ölümüne çaba, yok.  

Leyla da çok Mecnun da... Ama Mevla yok.! Çünkü Tanrı bir tane O'nada bir ile ulaşılır sonuç vuslat olmasada...  

Şarkıda da dediği gibi : "Ayrılıkta sevdaya dair; ayrılanlar hala sevdalı."  

Sevdiğimi biliyordun belki ama umudum hiç bitmedi; O yapar başarır dedim, sırf o yuzdendi belki de seni rahatsız etmeye devam edişim. Ama son duyduğum sesinde hiç bu kadar yabancı gelmedin bana. Tek tutunabildiğim nefretindi Allah'tan o benimle ilgili.  

Seni sevmeye devam ediyorum ama sen bilmeyeceksin, umudum gitti artık.  

Kızdım, kovdum, küstüm, küfrettim; içimde biriktirmedim nefret etmedim be ya...  

Senin sevgini seni kaybetmemek için en korktuğum şey evlenmeye bile razıyım seninle.  

09\08\2011  

 
Toplam blog
: 22
: 241
Kayıt tarihi
: 14.05.11
 
 

10 yıldır Öğretmenim. Yazmayı hep sevdim ama kimselere okutmaya cesaret edememiştim, gizlediğim t..