Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

17 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Sensizlik saatlerim..

Sensizlik  saatlerim..
 

Sessizliklere bürünen saatlerde ki kırık dökük yalnızlığımın tek adresi. Bir açıp, bir solan hüzün çiçeklerimin tohumu. Savrulan yürek rüzgarımın tek durağı oldun karanlık gecelerimde. Yarım dinlenen şarkıların, anlamını yitirmeye başlayan şiirciklerin, sonu gelmeyen hikayelerimin baş kahramanı oldun.

Duygularımın kah şaha kalktığı, kah sindiği kış' lar, baharlar geçirdim ben sensizliğimle.

Yudum yudum hasret şerbetini içtim. Sensizlik susuzluğumu bastırabilmek için. Hep mutsuzan' larımı düşündüm. Yüreğimi kandırıp, isyan bayrağını açmasın artık diye. Mutluluklarımı imgelersem, biliyordum ki mutsuz olacağım..

Sonra sen geldin. Yüreğimin rüzgar çanları ötmeye başladı yeniden. Ama bu sefer mutluluk çanları melodisi oldu yüreğimde." Hüzün çiçeklerim "bir daha açmamak üzere soldular. Yerlerini " bahar çiçekleri'ne " bıraktılar.

" Sen geldin ve kimse sen olmayacak " artık dedi yüreğimin elleri..Ve sıkıca tuttu bir daha bırakmamak üzere.. 17/05/2007

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..