Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

22 Ağustos '06

 
Kategori
Yurtdışı Tatil
 

Serüvenci!

Serüvenci!
 

Gökhan'la benzin istasyonunda tanıştım. Benzin almaya gitmemiştim. Çalışmaya. Kiramızı ödeyemiyorduk. Saati 8 dolar dediler. Gün de 8- 10 saat. Durur muyum? Kirayı ödemeyi garantiledik.

Gökhan benzin istasyonunun gediklisi. Herşey ondan soruluyor. Benim komutanım. "Tuvaleti temizleyeyim mi?" diyorum. Bakıyorum Gökhan, tuveleti fırçalıyor. Kahve makınasını yıkayayım! Gökhan kahve makinasının başında...

Gökhan, Amerika'ya kaçak gelmiş. Taa Alaska'lardan. Şimdiler de vatandaş oluyor. Gökhan'ın bir elinde beş hüner! Gökhan fotoğrafçı. Fotoğrafları Minneapolis, New York'larda sergileniyor.

Duydum ki, Gökhan benzinciden ayrılmış. Ağabeyi ile gönlüne göre bir düzen tutturmuşlar. Amerika'yi avucunun içi gibi bilen Gökhan, kendisi gibi "Serüven" ruhluları Amerika'ya davet ediyor:

"Gelin Tornado takip edelim! Fırtınanın içerisine girelim..."

"Gelin, Alaska'da köpeklerin çektiği kızaklarla uçsuz bucaksız buzullarda dolaşalım..."

Gökhan'ın taliplisi çok...

Siz de, Gökhan gibi, serüvenci ruhluysanız, buyurun buralara gelin...

Gökhan'in internet sitesi: www.seruvenci.com.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..