Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '18

 
Kategori
Felsefe
 

Sesiz Çığlıklarım Var Benim

Sesiz Çığlıklarım Var Benim
 

Ali Aslan bey efendimiz canlarım:)


Herkesin sesiz çığlıkları vardır
İçlerinde gömülüp kalan
İşte bu derttir insana hem de ölümcül
Bu çığlıklar sese dönüşürse zarar vermez insana
Onun için ses verin sessiz çığlıklarınıza bencileyin

BİR DİNLE BENİ
Ne olur
Ne olur bir dinle beni
Açayım derdimi sana
Derdim var senden yana
Yazık ki dinlemiyorsun bir türlü
Dinlesen anlatacağım sana
Dünyalardan büyük derdimi
Seveninim ben hem de ölümüne
En içten en samimi şekilde
Sen bunu biliyorsun ama aldırmıyorsun
Aldırmayınca da bana acı veriyorsun
Öyle bir acı ki çeken bilir bu acıyı             
Konuşuyorsun yüzün asık ve ekşi
Önünü ardını düşünmüyorsun
Karşındaki beni kırıyorsun aldırmıyorsun
Kalbimi paramparça yapıyorsun
Diyorum tamam bu iş bitti
Bakıyorum değişiyorsun  
Oluyorsun adeta bir melek
Tam inanıyorum buna
Ama ne yazık ki hiç de öyle değilsin
Üzülüyorum
Derdim oluyor beterden de beter
Anlatamıyorum kimselere
Kime anlatayım ki
Hem anlatsam ne faydası olur ki
Sen bilmedikten sonra
Gidiyorum
Çam ağacına açıyorum derdimi
Döküyorum derdimi
Seni anlatıyorum ona
Boşalıyorum böylece
Ama bu yetmiyor derdime devaya
Benim derdimin devası sensin
Sen bileceksin
İlacı merhemi sen olacaksın
Bu da sen beni dinlersen olacak
Dinlemiyorsun
Derdimi sana anlatamıyorum
Anlatamayınca
Sende olan devaya ulaşamıyorum
Bu da derdimi katlıyor katladıkça
Samimiyet göster bana
Bozulup düzeldikten sonra
İçin dışın bir olsun
Kendini çok doğru sanıp beni yanlış sayma
Dinle beni bir anla beni iyice
Neyim nereye varmak istiyorum
Veren miyim sahiplenmek isteyen miyim
Gerçek güzel insan mıyım
Yoksa göstermelik öyle miyim
Ben sadece iyi insan olup iyilik yapmayı
Huy belleyen olma yolundayım
İsterim ki sen aslında herkes böyle olsun
İşte budur benim derdim
Bunu sana söyleyemiyorum
Belki kulağına fısıldayan olur
Son sözüm
Ben samimiyetle seveninim bunu bil
Hayır dersen dert etmem kendime
Peki öyle olsun der çekilirim köşeme
Kimsesiz sensiz yaşar giderim öylece

Sağlıklar
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..