Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevdiğini beklemek

Sevdiğini beklemek
 

Pat... pat... pat... uzaktan kayığın sesi geliyor. Sevgilim geliyor. Güneşten yanmış bedeni, kuvvetli kasları, aydınlık içi, her şeye gülen gözleri ile şimdi bana bakarak, beni uzaktan, ta uzaktan arayarak gözleriyle, sonra yaklaşınca el sallayarak, ben gözlerimle ona hoş geldin, iyi ki geldin diyeceğim. Sahilden el sallamam hoş karşılanmaz diye sadece gülerek

- Hoş geldin aşkım !

Az sonra sahile yanaşacak. Tam kumlara değerken kayıktan atlayıp suya, hızını kesecek, sonra eliyle tekneyi karaya çekip balıkları çıkaracak….Balıklar kırmızı, pembe mercanlar, kopezler, istavritler, hanuslar. En az sepetin yarısı dolmuştur.

Arkasından yavaşça yaklaşıp, sırtına soğuk su atıyorum. Tepki göstermiyor. Belli ki bekliyor. Yanına kadar sokulup balıkları temizlemesini izliyorum. Sabırla, yavaş yavaş , her bir balığı hissederek , pullarını, iç organlarını temizliyor.

Bütün vücuduna ayrı ayrı bakıyorum. Başında poşu var, güneşten öyle korunuyor. En çok omuzları yanmış, neredeyse kapkara, göğsünde bir karış yara izi var, kalp ameliyatından kalan bir iz . Ama o buna aldırmıyor. Şortu kırmızı , ayakları çıplak, ritmik hareketlerle balıkları temizliyor. İçlerinden en büyüğünü ayırıp bana uzatıyor

- Bu senin…mercanı çok seversin!

Birden başını kaldırıp gözlerime bakıyor. Artık dayanamıyorum. Uzanıp kimseye aldırmadan öpüyorum….öpüyorum

 
Toplam blog
: 115
: 1244
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

Tek düşüncem yaşadığım dünyayı nasıl yorumladığımı başkalarının bilmesidir. Aslında yorumun özünde t..