Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevenleri ayıranlar

Sevenleri ayıranlar
 

Mustafa Tanrıverdi


Hani pınarın başında, söz verdin bana,

Gelin olmak istiyorum, senin anana,

Gittim müjdeyi verdim, garip anama,

Kz ben ne yaptım anan ile babana,

Sevdayı bilmezler, seni vermediler bana,

Dileğim seveni, sevenden ayıranların,

İki yakaları  gelmesin bir araya.....

*****

Senin için anam sattı sarı öküzü,

Parmağına yakışır diye, aldı yüzüğü,

Geldik kapınıza, görek sevgili  yüzü,

Seni bana vermiyorlar, dediler son sözü,

Kız ben ne yaptım, anan ile babana,

Dileğim seveni, sevenden ayıranların,

İki yakaları gelmesin bir araya.....

*****

Duydum ki seni, verecekler bir başkasına,

Yazık seni saymışlar, sarı banknotlara,

Kan bürümüş, anan ile baban gözünü,

Seni bana vermiyorlar, dediler son sözü,

Kız ben ne yaptım, anan ile babana,

Dileğim seveni, sevenden ayıranların,

İki yakaları gelmesin bir araya.....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..