Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '14

 
Kategori
Dostluk
 

Sevgi, söylemek değildir

Sevgi, söylemek değildir
 

İnsanların insandan aldığı bütün yaraların merhemi yine insandadır diyorum. Sevmenin söylemek değil, sessizce alıp yüreğine koymak olduğunu düşünüyorum. Ama yine de bazı insanlar sessiz kaldıklarında daha gürültülü çığlıklar atarlar. Ve bu çığlıklarını sadece yüreğine alanlar duyarlar. Düşündünüz mü yüreğinizde kaç yürek var? Yüreğiniz kaç yürekte? Ben bu soruyu bugünlerde çok sordum kendime. Yüreğimde olanlardan eminim de kaç yürekte olduğumun cevabı yok. Beni bilenler maddiyata önem vermediğimi de bilirler. En büyük hediye ve mülk zengin bir kalptir bana göre. Allah kalp zenginliğimiz arttırsın...

Hangi merhem tüm kırılmışlıkları onarır?
Hangi silgi siler, söz sıyrıklarını?
Özlemenin şifası var mıdır?
Ya hasretin?
İyileştiren sevgilere ihtiyacı vardır kimilerinin,
Şimdilerde var mısınız bir yaralı yüreği sevmeye?
Yaralarını sevgi denen merhemle iyileştirmeye.

 

  

 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...