Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '14

 
Kategori
Anılar
 

Sevgi Mimarları

Sevgi Mimarları
 

Tanaltaylar sitesinden alıntıdır.


Bir insan, bir kitap, bir film ya da bir oyun adı ne olursa olsun mutlaka vardır hayatımızın bir dönemine ışık tutan, unutamadığımız hatta hiç unutmak istemediğimiz özellerimiz!..

İşte sevgi ve yaşam mimarları, Suna Erdoğan Tanaltay çifti, hayatımın en karışık döneminde ses, nefes, can yoldaşı, yol arkadaşı oldular bana, yaşam koçu, kişisel gelişim uzmanı gibi sözcükleri duymadığım, böyle mesleklerin varlığından dahi haberdar olmadığım yıllarda hasta yaşantılara şifa dağıtan, sağaltıcı hocalarımdı kendileri, sahibi olabildiğim tüm kitaplarını nadide birer çiçek gibi saklarım, çıktıkları her televizyon programında, yıllar boyu radyolarda, gazetelerde, yazdıkları kitaplarla hep yanıbaşımda, benimleydiler, sadece benimle değil çevremdeki pek çok arkadaşımla da beraberdiler hatta  bulundukları her yerde herkesle beraber yüreğindeki tüm güzellikleri paylaşabilme çabasındaydılar, Sevgili Suna hanımı bir pazar alışverişinde gördüğümde geriden izledim önce etrafına doluşan insanlara kocaman gülüşüyle ve sabrıyla elinde bulunan alışveriş paketlerini dahi bırakmadan kendinden birşeyler aktarabilmeye can atıyordu, kitaplarını okuduğum, dinlediğim ve izlediğim her emeklerinde güzelin ötesinde ruhuma iyi gelen birşeyler bularak mutlu oldum çok teşekkür ediyorum herşey için güzel insanlarıma, sevgi mimarlarıma, Suna hanım güzel birini ya da birşeyi  tanımlarken sadece güzel demekle yetinmez güzelliği taçlandırmak için de "Güpgüzel" tabirini kullanır. İşte şimdi ben kendilerine Güpgüzel insanlarım iyi ki tanıdım sizleri ve iyi ki ışığınızdan alabilmek kısmet oldu bana da diyor güzel yüreğiniz, gülen yüzlerinizle eksik olmayınız diliyorum kocaman sevgi  saygılarımla...


22.01.2014 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..