Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgi Sen varsan güzel

Sevgi Sen varsan güzel
 

SEVGİ SEN VARSAN GÜZEL (GÖRSEL NETTEN)


Gözlerinin içine baktığında ayakların yerden kesildi mi? Kalbin deli, deli attı mı?  Her gün onu görüp kollarında saatlerce yatmak isteği geldi mi? Ona baktığında içinde sahipsiz ve sınırsız bir huzur, buldun mu? Ona tamamen sahip olma duygusu oldu mu? Sıkıntılı anlarında yanında olmasını istedin mi? Öyle ise sen âşıksın, seviyorsun arkadaş. Sevmek inanmak, sevmek yaşamaktır. Sevmek de ikilikler kalkar, bir olmalara gidilir. Sevmek tek kalp olmaktır. Sevmek, beklememektir. Sevgili için yazdığım şiirim.

EY SEVGİLİ NEREDESİN

Hastahane odasından geliyor sesin,

Odan ıssız, yatağın boş

Ey sevgili neredesin?

Hani demiştin bana:

“Ben limanım sen gemi,

Sığın fırtınalı günlerde bana.

Korurum seni.”

Şimdi gemim battı batacak,

Korkuyorum, o liman,

Yok, mu olacak?

Ölümcül düşünceler

Yüreğime saplandı

Korkular, pişmanlıklar,

Yakama yapıştı.

“İzin vermeseydim keşke, ameliyata

Sesler beynimde,

Yankılandı hıçkırıklarım,

Gecenin sessizliğinde,

Bitkinim sakın ölme.
 


NAHİDE ÇELEBİ
  

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..