Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Sevgili torunum

Sevgili  torunum
 

Torunum Süheyb Güler'in sünnet düğününde...


Sevgili Torunum Süheyb Güler’e

doğum günü armağanıdır...

 

***

 

Geçte olsa sana bir şiir yazdım

Kusuruma bakma torunum benim

O güzel adını kalbime kazdım

Yaramazlık yapma Süheybim benim

***

Özenle sakladım oyuncağını

Evini, barkını, şen ocağını

Şanlı sancağını, al bayrağını

Yerlere bırakma torunum benim

***

Sakın ha unutma dedenin sözü

Vatanı bölmesin yabanın gözü

Seni aldatmasın namerdin közü

Gurbet elde kalma torunum benim

***

Adını andıkça ciğerim yanar

Irak ellerdesin yüreğim kanar

Baba - annen özler, hep seni anar

Gurbet elde kalma torunum benim

***

Bir hatıram olsun yazdım şiiri

Sanma ki dedeniz sıradan biri

Terk etme sılayı, köyü, şehiri

Kimsenin ahını alma torunum…

 

                                     Abdülkadir GÜLER 

                            (Torunumun  doğum günü 24.09..2003 )

                            03 Şubat, 6 Nisan 2006- Söke

                    Eylül Sonrası /  şiirler -   Cumhuriyet  Matbaası 29 Ekim- 2016

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..