Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgili işsizler, gününüz kutlu olsun!

Sevgili işsizler, gününüz kutlu olsun!
 

Bugün sevgililer günü siz sevgilinize hediye aldınız mı? Ben almadım, işsiz olan benim…

Benim sevgilim de yok, işsiz olan benim…

Siz tartışa durun bu günün önemini, ister tüketim ekonomisinin dayatması deyin, ister sevgiyi göstermenin yolu, işsiz olan benim…

Siz tartışa durun, bugün ne yenir ne içilir, ne seyredilir ne okunur, nereye gidilir, ne hediye edilir, nasıl edilir diye, yada sizin yerinize birileri düşünsün onları okuyun… işsiz olan benim…

Siz tartışa durun, işsizliğin nedenlerini ve rakamsal boyutlarını, konulara ayırın, kendi içinde bir daha ayırın… mevsimlik deyin, gönüllü deyin, ne derseniz deyin işsiz olan benim…

Siz tartışa durun, azaldı desin birileriniz, karşı çıksın diğerleriniz, kayıt altında değil deyin, gizli işsizlik deyin, olmadı yüzdelerle ifade edin, işsiz olan benim…

Siz tartışa durun, paneller yapın, araştırmalar yapın, işsizliğin küresel boyutlarından bahsedin, krizlerden, yapılanmalardan dem vurun, üstüne bir globalleşme patlatın, olmadı eğitim şart deyin, işsiz olan benim

Siz tartışa durun, seçim beyannamelerinizde geniş yer verin, en fiyakalı sloganlar, bildiriler hazırlayın, vaatlerde bulunun, dergilerinize, internet sitelerinize konu edin beni, işsizliğimden iş yaratın kendinize, işsiz olan benim…

Siz tartışa durun, iktidarda iseniz rakam olarak görün beni, muhalefette iseniz koz olarak… anne baba iseniz dert, konu komşu iseniz yük olarak görün beni, sosyolog olun toplumsal sorun, psikolog olun depresyon nedeni olarak görün, işadamı olun korkutun benle çalışanlarınızı, iktisatçı olun teoriler üretin üzerimden, işsiz olan benim…

Evet, işsiz olan benim…

Sabahları geç kalkarım, görünmem ortalıkta… görmek de istemem kimseyi. Sığmam bir yerlere…

Her söz batar bana, kendimi değersiz hissederim…

Param yoktur benim, harçlık verilir bazen elime, bazen de konur yanıma yavaşca…

“Bizimkinin şansı yok” der annem, “Pakize Hanımın oğlu bile buldu.” “Bile” de ne çok anlam gizlidir, siz bilmezsiniz. Ben bilirim…

Babam sevmez dolambaçlı yolları, o taşı sıkıp suyunu çıkaranlardandır… pazarda limon satar yine de bakmaz kimsenin eline…

Evet, işsiz olan benim…

Vaktim boldur benim, ama hep dar vakitlerde yaşarım…

Her kötülük bekler toplum benden, boştayım ya zaten. Bende sormam siz bana ne verdiniz diye.

Evet, işsiz olan benim…

Kendime güvenim azdır benim, yararsız, istenmeyen insan olduğumu düşünürüm hep, gelecekten endişe duyar, herkesten nefret ederim. Stresliyim, uykusuzum, kaygılıyım yani depresyondayım, umutsuzum, çaresizim, yalnızım…

Evet, işsiz olan benim…

Tartışan siz…

Siz siz olun bakmayın yüzüme, kaçırın gözlerinizi benden ne yapacağım belli olmaz, işsiz olan benim…

TARTIŞIN SİZ…

 
Toplam blog
: 10
: 1143
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Ülkemde, çevremde olup biten her şeyi, bildiklerimi, gördüklerimi, okuduklarımı ve duyduklarımı, hem..