Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevgili menekşe ve..

Sevgili menekşe ve..
 

Satırlar olmuş yazmayalı, harfler de soğumuş iyice, yeni yazılan bir yazı gibi eksiksiz değiller,

bende farklı kelimeler türemiş, kalemim uzak kalmış yazmaktan...

Nasılda dolandırdım lafı, tamam yazmaktan eskisi gibi hoşlanmyorum,

Yazılanların bir çoğunu okuyamıyorum, ama kayıtlı arkadaşlarım yazılarını girdiği anda,

haberim oluyor..

Oluyor ama, onlarda epeyce azaldılar..

Herkese birşeyler oldu sanki

Epeydir yazmamışım ya , azıcık yazayım da arkadaşım şükünün kulaklarını çınlatayım isteyiverdim.

benden ısmarlama şiir isteyen yegane şiirseverdir kendisi..


Kırmızı bir çiçeğe sor demiştim bir gün.

Yada sarı olanına.

Beyaz pek bilmez, renksizdir ya o.

Sen de gidip mor renkli olan menekşeye sormuştun,

Adını, hikayesini ve sırlarıı.

İşte o gün bu gündür,

Menekşelerin yüzü şaşkın,

Yaprakları kırmızı,

Yalandan şarkı söylemişler sana.

Sen de gözü yaşlı, başın önünde kaçmışsın ya uzaklara.

Mor renk yok artık gözlerinde,

Safi kahve, sadece sarı.

Mor renkleri silmişsin sen,

Hem de üzerinde mor renkli bir hırka varken..


Sevgiler şükücüm. Özledim sohet etmeyi.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..