Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tekamül

Tekamül
 

Nihayet;

Övgünün yüceltemediği

Bir yerdeyim artık

ve

yerginin küçültemediği

Sadece

Kendim not veririm kendime

Geçen

Bir ömrün

Biriktirdiği.

Nihayet;

Kurdum saltanatımı

Gökyüzünde;

Beyaz bulutlar üstünde.

Karanlık zihinlerin

Yetişemediği

Nihayet;

Geçtim

Sağsalim

Dikenli yollardan,

Acının tezgahından.

Yalınayak ve

Tek başıma

Çoğu kimsenin, varlığını bile bilmediği.

Nihayet,

Kavuştum kendime

Hedeflediğim noktada,

ve "Ben"leyim.

Bütün fani

Hayallerimden bile,

Bir adım

Öndeyim şimdi.

 
Toplam blog
: 148
: 384
Kayıt tarihi
: 21.09.07
 
 

Merhaba...  Üniversite mezunu Kamu İdaresinde  çalışan bir bayanım. Ankara'da iki oğlumla yaşıyorum..