Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '16

 
Kategori
Güncel
 

Sevgili ülkem

Sevgili ülkem
 

Sevgilerimi sunuyorum sana sevgili Atatürk:)


Sevgili ülkem

Sesleniyorum, sesleniyorum duymuyorsun

Sevgili ülkem

Nedir bu olup bitenler böyle

Ben anlayamıyorum bir türlü

Söyle sen anlayabiliyor musun ha

Bir Cumhuriyet karşıtlığı

Bir Cumhuriyet karşıtı söylem ve davranışlar

Şaşırttı beni inan ya

Şaşırdım ne yapacağıma

Küstürdüler bunlar beni sana

Küstüm inan küstüm sevgili ülkem sana

Yüz yıla yakın Cumhuriyet yönetimi

Tam bir fiyasko şimdilerde

Sevgili Atatürk’ümüz

Şöyle demişti hatırla bunu sen de

“Cumhuriyet hamilere(Koruyuculara) değil

Muhiplere(Dostlara) muhtaçtır”

Anlıyorum ki sevgili ülkem sen

Bütün yaygara arasında dostsuz kalmışsın

Dost edinememişsin sen kendine sevgili ülkem

Yoksa bu olan bitenler olamazdı katiyen o zaman

Bir stres bir stres yönetenlerde sorma gitsin

Oysa yöneten stresten uzak olacak

Sevgiyle bakacak etrafına

Sevgi titreşimleri yayacak

Söyleyenleri sevgiyle dinleyecek

Söylenenleri anlayacak anlamlandıracak

Ancak

Zihin erinçlisi kişi söyleneni anlar anlamlandırır

Çünkü ancak zihin ve gönül arınıklığı yaşayan kişi

Karşısındakini etkin dinleyebilir

Etkin dinlemeyen kişi

“Dediğim dedik çaldığım düdük” der durur

Bugün bunu yaşıyoruz işte sevgili ülkem

Sen ve ben ne desek ne söylesek boş

Çünkü

Yönetenlerimizin bizi dinledikleri yok

Biz yanmışız tutuşmuşuz ne gam

Ben şunu istiyorum sadece

Yöneten

“Ben de ben illa da ben” demekten vazgeçsin

Sende sevgili ülkem her şeyi iyi bilen çok insan var

Yönetene düşen bu bilen insanları göreve çağırmaktır

Bizim yönetenimiz ne yapıyor peki

Savaş çığlıkları atıyor

Ülkede iç barışı savaş çığlıklarıyla düşlüyor

AB’den çıkıp Şangay beşlisine gireceğim diyor

Ve bunu bizim isteğimiz olarak belirtiyor

Yok ya kardeşim ne işim var benim ŞANGAY MANGAY’DA

Seni oraya yönlendiren varsa o benim ulusum değil ki

Seni oraya yönlendiren o çok karşı olduğun Emperyalistler

Seni oraya yönlendiriyorlar ki

Yarın ilişkileri düzeltip seni kullanacaklar

O kadar başka yolu yok bu işin

Ey yurdum

Ey güzeller güzeli yurdum

Küstüm sana diyorum

İyi duy beni iyi duy

Her söylenene kanma

Kanma ne olur kanma

Söyleyenler bil ki hinlik düşünüyorlar

Her işin sonunda

Senin başına iş açıyorlar

Küskünüm sana sevgili ülkem

Aslında ulusum da hadi neyse

Sevgilerimle 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..