Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Sevgililer gününüzde gerçek sevgiyi bulmanız dileğiyle...

Sevgililer gününüzde gerçek sevgiyi bulmanız dileğiyle...
 

BENİ SEVEMEYEN BU DÜNYADAN KOPAMAZ VE EBEDİ SEVGİYE ULAŞAMAZ


Ben  hemcinslerimi severim çünkü beraber yaratıldık ve beraber geldik bu mekana.

Ancak buraya gelince yaratılma nedenimiz  olan sevgiden uzaklaşmış olanları görmek üzücü. sevgiyi makam ve imkan ile endeksleştirmişiz. Başlık parasından lüks yaşam sunabilme noktasına gelmişiz.

"Davul bile dengi dengine çalar" gibi şeytani sözler ile aldanmışız. Şeytan ki bizim davulumuzu beğenmedi.

Müslümansanız bilirsiniz ki ne bu yaşamdan önce ne de sonra cins ayrımı yoktur. O zaman bu mekanda sevdiklerinizi ruh hali için sevebilirsiniz. Karşı cinslerden olmak sadece üremenin gereğidir. Bir erkek başka bir erkeğin ruhunu sevebilir. Kadında başka bir kadını sevebilir. Fakat üremede bu tür sevginin yeri yoktur.

İnsanlar ruh sevigisini beden sevigisi ile birleştirebilir. Ben herkesin özgür yaratıldığına inanıyorum. Dolayısıyla bu dünyada herkesin ameli kendine.  Fikrim olur ama hükmüm olamaz çünkü hüküm hükümdara aittir.

Ben köylü olarak bir hayvan ile ilişkiye girenleri gördüm ve kınamadım. Sapıklık diye fikir belirttim ama hükmü hükümdara bıraktım çünkü son nefese kadar herkes değişebilir.  Hormonların esiri olmuş insanlar hakkında hüküm vermek sevgisizliğin bir sonucudur. Bir kızın rüyalarını süsleyen yakışıklı beyaz prens veya bir erkeğin rüyalarını süsleyen güzel bir kadın sevgisi, hormonlarını yenik düşmüş bir sapığın sevgisinden farksızdır. Biri hormanlarına yenik öbürü hayellerine yenik. O hayeller ki bülbülü güzel kargayı çirkin bulur ve hayellerde bir gün harebeye dönüşür. 

Sevginin binbir türlüsü vardır ve herkes özgürdür ama bir sevgi var ki onu ne anlatabilirsiniz ne de tam yaşayabilirsiniz.

Sevgilerle

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..