Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgilim

Sevgilim
 

SENİ SEVİYORUM....HERŞEYE RAĞMEN...


Evet evlenirken ne iyi bir insadı...
Bana şefkatle dokunur, beni görebilmek için kaç kilometrelerce yollardan bana gelirdi...
Benim için gelirdi....
Evet gelirDİ....
Şimdi ise geçti o günlerim...
Şimdiye kadar el bebek gül bebek büyüdüm...
Onla tanışıncada tamam işte bu benim hayatımın erkeği dedim...
Şimdiye baktığımda koca bi boşluk karşımda...
Ne yapcağımı bilmeden...
Çaresizce bekliyorum ancak neyi bekliyorum...
Bende bilmiyorum...
Sevinci mi yoksa hüznümü...
Her geçen gün daha tükeniyorum....
Bitiyorum..
Ama yok...
Bitmemek için elimden ne geliyosa yapıcam...
Mutluluk, , , , , ,
Evet mutlu olmak karşımdakinide mutlu görmek istiyorum...
İşyerindeki sıkıntısını bana yansıtmamasını...
Bana kızdığında elbiselerimi parçalamamasını...
Mutfakta ona mutlulukla yemek hazırlarken yanıma gelip hayatım bende sana yardım edeyim demesini İSTİYORUM...
Çok mu şey istiyorum ondan yoksa .....
Yok galiba ben annem babam gibi mutlu insan olmak istiyorum...
Ama inşallah olacak herşey istemekle başlarmış değil mi?????
Herşeye rağman SENİ SEVİYORUM HAYATIM.......

 
Toplam blog
: 5
: 898
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

1985 doğumluyum. Evliyim. İstanbul'da yaşıyorum. Bildiklerimi, yaşadıklarımı paylaşmak istedim ve iş..