Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '15

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgilin var mı?

Sevgilin var mı?
 

Sevgilin var mı?


"Meğersem14 Şubat sevgililer Günüymüş ve sonraki gün doğum günü.
 
- Sevgilin var mı?
 
- Evet dedim. Benim sevgilim her sene gelmez dedim.
 
- Nasıl yani dedi?
 
- Birgün gelecek ve sonsuzluğum olacak dedim.
 
Peki ne aldı?
 
-Benim sevgilim öyle birgünde gelecek ki canımı alacak, nefes gıbi ve benim gözlerim ışıltayacak, beyazlarla beni donatıp gönül bağrında buram buram aşk kokacak ve ben içime çekeceğim, sonsuzluğa uyanacağım yeniden doğacağım.
 
- Sustum ..."
 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..