Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Seviyorum...

Seviyorum...
 

Çocuklarım


Seviyorum, çocuklarımı, ailemi ve kendimi.

Seviyorum, Ülkemi.

Seviyorum, kendim için yazmayı.

Seviyorum, sonbaharlarını.

Seviyorum, düz ve yalnız bir yolda, sarı yaprakların üzerinde yürümeyi,

Seviyorum, yıllarca aynı parfümü kullanmayı.

Seviyorum, kışın deniz kenarında gezinmeyi.

Seviyorum, ilk önce sağ ayakkabımı giymeyi.

Seviyorum, yüksek sesli müzik dinlemeyi.

Seviyorum, büyük bardakta kahve içmeyi.

Seviyorum, etrafım pırıl pırıl temiz ve düzenli görmeyi.

Seviyorum, yaşamayı.

Seviyorum, güçlü olmayı.

Seviyorum, yenmeyi.

Seviyorum, yenilmeyi de, çünkü bu hırslanmama neden oluyor ve yeniden yenmek için güç toplamayı.

Seviyorum, bir giz olmayı.

Seviyorum, Tanrının benimle olduğunu hissetmeyi.

Seviyorum, kalp atışlarımı dinlemeyi.

Seviyorum, saatin kaç olduğunu bilmeyi.

Seviyorum, Yılbaşı gecelerini.

Seviyorum, öpmeyi.

Seviyorum, stil sahibi insanları.

Seviyorum, dans etmeyi.

Seviyorum, güzel sözleri.

Seviyorum, kışkırtmayı .

Seviyorum, hediye vermeyi ve almayı.

Seviyorum, kırmayı.

Seviyorum, farklı olmayı.

Seviyorum, gece sessizliğini gündüz ile yer değiştirmesini.

Seviyorum, sevildiğimi bilmeyi ve hissetmeyi.

Sevmiyorum, sevdiğim şeylerin eksikliğini hissetmeyi.

 
Toplam blog
: 144
: 1854
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

Doğduğum ve büyüdüğüm şehir Kırcali, Bulgaristan. Yıl 1964. Makina Mühendisiyim. Evli ve iki çocu..