Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '12

 
Kategori
Müzik
 

Şevval'ın yeni "II TEK" albümünü gördünüz mü?

Şevval'ın yeni "II TEK" albümünü gördünüz mü?
 

Alıcaz, bakıcaz diye söz vermiştim sana

Aldık.

Bakamadık henüz.

İnceliyecem tek tek.

Nerede es vermişsin. Hüzzam'a nasıl girmişsin. Oktav durumuna bakıcam. İnce sesleri bulabilmiş misin..

Kolay değildir öyle benden not almak.

Albüm kapağını beğendim. Özellikle siyah zemin, albümü bütünleştirmiş, asil olmuş yani. Fotograf çekimlerin de fena olmamış. Dinleyici eşlik etsin diye seslendirdiğin değerli söz yazarların eserlerini mısra mısra kayda alman da  iyi olmuş..

Repertuar seçimin de güzel..

Hüzzam peşrev'den hicaz'a, hicazkar'a güzel eserler seçmişsin. Seslendirmişsin diyemiyorum çünkü henüz dinleme fırsatım olmadı. Akşama bakıciz..

Bu toprakların yorumcusu, bu toprakların sanatçısı olduğun için Arabesk'i de, Karadeniz müziğini de, Anadolu türkülerini de iyi yorumladığını hayranlarından biliyorum. "II TEK" albümündeki sanat müziği eserlerini de iyi icra ettiğini düşünüyorum.

Keşke ikinci CD'yi  tango yapsaydın Şevval.

Hatırlıyormusun, kuliste seninle konuşurken tango albümünden söz etmiştin..Ben de sana, deyiş ve Pir Sultan Abdallardan bir albüm yapmanı önermiştim..Yapiciz-yapiciz demiştin..

Sanat müziği yaptığın da iyi oldu. Ben sana ısrarla, deyişlerden, Yunus Emre'den, Mevlana'dan, Bektaşi'den albüm hazırlamanı istiyorum..

Dediğim gibi, diğer müzikleri de çok iyi yorumluyorsun ama Halk müziğinde, özellikle anadolu müziğinde çok farklısın Şevval.

Eserleri yaşayarak yorumladığın için bu toprakların duygularını, yaşanmışlıklarını çok iyi yansıtıyosun bizlere..

İyi ki varsın Şevval Sam..

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..