Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Seyretmeyi bırakmak lazım

Seyretmeyi bırakmak lazım
 

Oyunlar oynanıyor ortalıklarda. Bıktım her gün ekranlarda, radyolarda, gazetelerde oyunlar...

Tam bir trajediye döndü meydan. Bir oyun var, oyuncular sahnede, bizler seyirci. Kim daha çok bağırırsa vay be adam çok doğru söylüyor diyoruz.

Kimsenin söylediğine artık inanmamak lazım. Yaptık dediklerine inanmamak lazım. Bugün yaptık dediklerini yarın bozuyorlar. Bugün ak dediklerine yarı kara diyorlar.

Aklıma Erbakan geliyor. Ne demişti hocam, "Bizimle ittifak kuran sütten çıkmış akkaşık gibi olur." Vay be ne laftı ama. Hocayı bir görsekte elimizi yüzümüzü sürsek, ne bileyim belki cennete falan gideriz.

Gitmek lazım buralardan, uzaklaşmak lazım bi süre. Sıkıldım, çok sıkıldım. Her gün hücum ediyorlar . Takip edemez oldum gündemi. Sabah kalkınca neyle karşılaşcağımı bilmiyorum. Her an herşey olabilir gibime geliyor.

Bir bakmışsın yarın ordu yönetime el koymuş, Irak'a dalmışız.

Cumhurbaşkanlığına Fettullah Gülen aday gösterilmiş, biz laiklik falan istemiyoruz kardeşim diye çıkmış birileri vesaire vasaire.

Yok yok gitmek lazım buralardan. Tatile çıkmak lazım mümkünse. Telefonları kapatmak lazım, televizyonun olmadığı, internetin olmadığı, fazla insanın da olmadığı bir yerlere gitmek lazım.

Sıkıldım çook sıkıldım.

 
Toplam blog
: 166
: 1969
Kayıt tarihi
: 30.09.06
 
 

Sıcak bir Ankara yazında, 1975 yılında doğmuşum. İlk gençliğim Ankarada geçti. Üniversite yılları..