Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sigaranın KDV’si

Sigaranın KDV’si
 

Cehaletime verin… Belki de konunun, teknik, ekonomik, politik, mali, idari vs vs vs nedenleri, gerekçeleri vardır… Ama ben bunlardan bihaberim.

Sadece dikkatimi çektiği, merakıma mucip olduğu için yazıyorum bu satırları.

Markete gittim, bir paket sigara istedim, parasını ödedim, sigaramı, fişimi ve para üstünü de alıp çıktım marketten.

Yıllardır sigara içerim ama hiç fark etmemiştim.

Meğerse sigarada KDV yokmuş.

Kasa fişinde “TOPKDV *0,00” yazıyor.

Yediğimiz kuru ekmekte bile KDV varken, sigaranın KDV’sinin “0” (yazı ile sıfır) olması dikkatimi çekti,.

Dediğim gibi… Bu konunun teknik, ekonomik, politik, mali, idari vs vs vs nedenleri, gerekçeleri vardır mutlaka.

Birisi çıkar, “O konu bildiğin gibi değil…” diye başlayan bir açıklama yapar, ben de “Haaaaa!... Demek öyle… Peki.” derim olur biter.

Sadece merakımı paylaşmak için yazdım bu satırları.

 
Toplam blog
: 118
: 1658
Kayıt tarihi
: 20.06.06
 
 

70'li yılların sonlarına doğru (1977 veya 1978... Belki de 1979...) tüm zamanların efsane dergisi..