Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Şiir demeye bin şahit

Şiir demeye bin şahit
 

SANA YAZDIM SEVDİĞİM (VALLA BEN YAZDIM)

Feysbukta engellesen de,

Google earth le gözetlesen de,

Mesenemi heklesende

Seninim ben yine…

Mousumun topu taştan

Sen çıkardın beni yoldan,

Kızartalım şu balığı artık

Valla kokacak baştan.

Ekranım on yedi inç

Senin için kiraladım vinç,

Vermezse baban seni

Söylerim bak gelir aydın sevinç

Marsdan gelir resimler

Ha o bayırdan inen cisimler seni yesinler (tartışılan cisim)

Biraz bilimsel ol sevdiğim

Jelatinli don giymekle olmaz bu işler.

Japonlar yer fındığı avuç avuç

Biz fındık nedir bilmeliyiz,

Bu olayın ufo ile ilgisi ne deme

Reklamlarda oynadı ya bizim havuç..

Seviyorum seni uleeen diyecek yürek mi var

One sevdiğim elinde kürek mi var?

Bu aşk bitsin bende hal mi var?

Ah leee yaar ah leee yaaaar (kollar semaya açık dizler çökük bir sahne)

 
Toplam blog
: 18
: 887
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

1983 yılında Üsküdar da doğmuşum. Yüksek okul muhasebe bölümünü bitirdikten sonra okula dışarıdan de..