Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Şiir

Bir rüyayla kalktım iki yıl önce

Manasız bir rüyaydı bence

Ama rüya etkilemişti beni

Hemen aldım elime kalemimi

Bakıyordum okulun camından anlamsızca

Birileri ölüyordu hemen yanımda

Hoş bir melodi vardı kulağımda

Saçma bir rüya dedim aldırma

Aldım elime kalemi

Vurdum beyaz kağıda

Ne geldiyse uyku sersemi aklıma

Bir bir yazdım o kağıda


Yanıbaşıma koydum defterimi

Sabah kalkıp attım hemen elimi

Okudum bir bir yazdığım satırları

Anlamsız rüya anlamlı bir şiir yazdırdı

Bir gün sonu gelecekti rüyalarımın

O gün düşecekti elimdeki kalem yere

O gün gidecektim ben farklı bir aleme

Seni anlattığım satırlar kalacaktı geriye...

 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..