Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '20

 
Kategori
Güncel
 

Şikayet Etmeyenlerin Nedenleri

Dünyanın hali malum ama bazıları şikâyetçi değil.

Haklı ya da mantıklı çünkü belki bizim kadar etkilenmiyorlar.

Hayatın böyle olması gerektiğini düşünenler bile vardır.

Ben mesela, hayat böyledir diyorum; ama şikâyetim farklı, ben hayattan değil insanlardan şikâyet ediyorum. Tamam hayat böyle ama siz de bir şeyler yapın kardeşim!

Açlık varsa aç kalmıyordur niye şikâyet etsin, dünyanın bir yerinde insanlar ölmüş Allah rahmet eylesin.

Hani ben de yaklaşık böyle düşünüyorum da olumsuzlukları fazla buluyorum. Ben insanlığı kasıp kavuran bütün bu olumsuzlukların yarıya indirilebileceğini düşünüyorum.

İnsanlar ölsün, haksızlık olsun ama bu kadar da değil yani!

Merak etmeyin hiç kötülük olmasın deyip durmadan sızlanan hayalcilerden değilim. Hayatın gerçeğinde sorunlu bir dünya normal.

Dünyanın bu yapısı bazılarının işine geliyordur onun için şikâyet etmez.

Ve 8 milyar insanın yaşadığı koskoca dünyada ölen kalan her şey olur, diyenler de şikâyet etmezler.

Bu, akıllı bir tespittir; ancak dediğim gibi istenmeyen şeyler kabul edilemez bir seviyede.

Ve bütün bunlar Tanrı’nın takdiri diyenler.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..