Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SIKINTILARIMIZI ATLATALIM

Gelin

Sevgili kardeşlerim

Gelin

Sıkıntılarımızdan kurtulalım

 

Sıkıntılar

Konuşularak atlatılır

Her türlü sıkıntımızı

Çok iyi dostumuzla konuşalım

Ona

Anlatalım sıkıntılarımızı

 

Sıkıntının

En büyük kötülüğü

İnsanda bunalım yaratmasıdır

 

Çözümsüzlük

İnsanı mutsuz kılar

İş yapamaz hale düşürür

Çaresizliğe gark eder

Bu durum

Çoğu insanda intihar çağrışımı yapar

Bu durumdan kurtulmak lazım

Kurtulup

Yaşama sıkıca bağlanıp

Yaşamdan tat alarak yaşamak lazım

 

İşte bunun yolu

Bir gerçek dostla konuyu paylaşmaktır

Her insan

Sıkıntısını dostuyla paylaşırken

Sıkıntısından kurtuluş yolunu bulur

 

Bilinsin ki

Konuşulan konunun çözümü de

O konunun içindedir

İnsan konuşurken

Sorunun çözümünü de fark ediverir

 

Buradaki temel konu

Konuyu sesli olarak konuşmaktır

 

Sıkıntı yaşayan insan

Sıkıntısını anlatabilecek

Gerçek dosta sahip değilse

Ki olabilir

İnsanın gerçek dostu olmayabilir

 

O zaman

Sıkıntı yaşayan kişi

Allah’la sıkıntısını konuşacak

Sesli olacak bu konuşma

Allah buyuruyor ki

“Sıkıntınızı bir dostunuzla konuşun

Yoksa böyle bir dostunuz

O zaman benimle konuşun

Göreceksiniz

Sizin sıkıntınızı

Sizin bile beklemediğiniz bir zamanda

Gideriveririm ben”

 

Gelin

Allah’ımızın bu öğüdüne uyalım

Sıkıntılarımızdan kurtulalım

Yapacağımız şu

Allah’ım

Sıkıntı yaşıyorum bunalıyorum

Sıkıntım şudur

Sıkıntımı size havale ediyorum Allah’ım

Size sığınıyorum

Yardımlarınızı diliyorum

Diyerek konuşmayı bitireceğiz

 

Şunu bilelim

Her kötülük

Her olumsuzluk

Allah’a sığınılarak

Kolayca önlenir

Böyle insan

Kötülüğü olumsuzluğu

Başına dert açmadan önler

Biliriz ki

Kötülüğe kötülükle karşılık vermek

Kötülüğü daha da ilerletir

Sonu

Allah korusun

Ölme öldürmeye kadar gidebilir

 

Gelin

“Allah’ım

Sana sığınıyorum

Allah’ın sana sığınıyorum

Allah’ım sana sığınıyorum

Gördüğüm şu kötülükleri

Yaşadığım şu olumsuzlukları

Sana havale ediyorum

Yardımlarını diliyorum

Yüceler yücesi Allah’ım

Yüceler yücesi Allah’ım

Yüceler yücesi Allah’ım” diye

Sesli olarak iki bin kez tekrarlayalım

Allah’a sığınmayı

Bilinçaltımıza yazalım

Olalım bir Allah dostu

Allah yolunda yürüyelim

Kötülüklerden olumsuzluklardan uzak

Yaşayıp gidelim

 

Sağlık dileklerimi sunuyorum sizlere

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..