Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Silip atmak mı güzel ya da...

Silip atmak mı güzel ya da...
 

Kalpten kalbe bir yol gider:)


Bugünlere bakıyorum

Yanlış yaklaşımlar görüyorum

Kişi kırıldığı birisini

Silip atmayı uygun görüyor

Oysa kendisini kandırıyor

Asla silip atamıyor onu

Hâlbuki böyle değil de

Silip atmayı değil de el uzatmayı denese

Ne de olsa bir zamanlar  ilişkide bulunduğu birisi o

Birlikte hoş vakit geçirdikleri birisi o

İnsan hiç beraber olmadığına

Zamanında hiç arayıp sormadığına kırılmaz

Değil mi canım

Silip atmayı deneyeceğine

Bir kere daha el uzatmayı denese kişi

Büyük olasılıkla her şey değişecek

Ortalık güllük gülistanlık olacak

Ben bunu yaşadım

Bakın “O döndü” adlı şiirimi alıyorum aşağıya

O günkü duygularım ne kadar güzeldi

 

O DÖNDÜ

Güle, güle

Güle, güle hüzünlerim
Güle, güle size
Sizinle dostluğumuz dündü
Sevinçliyim şimdi o döndü
Bir andı mini minnacık
Kaldırdım elimi gördü
Dünya durdu o döndü
Rüzgâr güldü
Sarı saçlar büküldü
Toprak şenlendi
Dallar yeşile döndü
Değişti dünyam

 

Güle, güle
Güle, güle hüzünlerim
Güle, güle size

Sevinçliyim şimdi o döndü”

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)
 

Saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..