Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Yine yakmış yar mektubun ucunu

Yine yakmış yar mektubun ucunu
 

Keşke mektup olsaydı da yanık olsaydı dediğinizi hissediyorum orta yaşlı arkadaşlardan. Ve şu soruyu da duyar gibi oluyorum gençlerden ,'MEKTUP NEDİR ARKADAŞLAR'. Mektup HASRETTİR, mektup AŞKTIR, mektup ÜZÜNTÜDÜR, mektup SEVİNÇTİR, mektup KAVUŞMADIR.  Gerçekten yaşanması gereken duygudur MEKTUP. Lakin şimdilerde teknolojinin ilerlemesiyle birbirini tanımayan binlerce insan her konuda yazışıyorlar, paylaşıyorlar. Ancak MEKTUP yazmak için tanımak lazım, hissetmek lazım, derdini, sevincini bilmek lazım. Bilmek lazım ki hüznüne kağıtta da olsa destek olmak , o kağıttaki duyguyu, o kağıttaki kokuyu, o kağıttaki duygu yoğunluğunu yıllarca unutmamak lazım. Önce yar lazım. adam gibi denilen cinsten, özü sözü bir, dürüst ve üzüntüsünü, özlemini, hasretini ve belki de çaresizliğini anlatırcasına yazdığı mektubun ucunu yakıp mahcup, utangaç ve ama hiç ümidini yitirmeden duygularını karşı tarafa anlatmanın en güzel yolunu bulacak kadar da duygu yoğunluğu yaşayan. 

Bizim kuşak bu duygularla büyüdük, şarkıların en güzeli de bizim kuşakta yazıldı. ZATEN HER MEKTUP ayrı bir şarkıydı, ayrı bir romandı,ayrı bir yaşamdı, kokuydu, sevgiydi, hasretti. Bence hemen bir kağıt kalem alıp, büyüklerinize, küçüklerinize, sevdiklerinize, içinde sizin olduğunuz MEKTUP yazın ve deyin  ki, SENİ ÇOK ÖZLEDİM. YAZARKEN SANA OLAN ÖZLEMİMİ ANLATACAK KELİME BULAMADIM. KELİMELER KİFAYETSİZ KALDI SEVDİĞİM. SENDE DE BANA YAZ OLUR MU? O KAĞITTAKİ KOKUN BANA UZUN ZAMAN YETER. İÇİNE DE SAÇINDAN BİR TUTAM KOY ÖZLEDİM. VE SENİ HASRETLE ÖPERİM. HASRETLE BEKLERİM. Hoş kalın, hoşça kalın.
 
Toplam blog
: 31
: 828
Kayıt tarihi
: 26.02.12
 
 

Ben bir memur çocuğuyum. Babamın mesleği gereği eğitimimi Anadolunun çeşitli illerinde tamamladım..