Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şımartma Yazısı

Şımartma Yazısı
 

Hayatın en büyük jestini hak eden bir numaralı insan sizsiniz



Yazmaya başlamadan önce kalemi üfledim öylesine keyfine…

Zihnim başka kalemim başka yazmıyor, artık zihnimle aynı hızda yazabiliyorum,… Yazanlar ne demek istediğimi anlar… Çok garip zamansız bir şımarıklıkta olabilir ama şımarmak istiyorum…

İnanamıyorum yazıyorum yaa,  ve korkmuyorum yazarken, artık korkutmuyorum kendimi.

Bunları yazış sebebim, kendinizi sevin ne olur bazen şımartın… Hayatın en büyük jestini hak eden bir numaralı insan sizsiniz bunu kendinize hatırlatın. Ne olur kendinizi sevin ki başkalarını da sevebilesiniz, unutmayın siz de olmayanı,  başkasına veremezsiniz.

Bu akşam kendime günlerdir canımın çektiği sufleden aldım eve geldim onu ısıttım ve hunharca yedim bir de kendime, şımartma yazısı yazdım…

Hadi darısı sizin başınıza.

http://hayatguzelse.com/2017/11/27/simartma-yazisi/

 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....