Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Şimdi gitme zamanı

Şimdi gitme zamanı
 

Geri ver yalnızlığımı bana
Uyuşturlmuş acılarımı geri ver
Yaşanmışlığımızı bozdur
Anı olarak yerleştir tarihimize
Şimdi gitme zamanı
Acıyı en aza indirgeyerek
Suskunluğun çıldırtacaktır beni
Aklıma takılmasın söylemen gerekenler
Bu yüzden anlamsız bir şeyler söyle
Ben en saplantılı vedalarımı
Yutkundum, sana elvedalarla geldim
Sen sakın görüşürüz deme.

Hadi, geri ver yalnızlığımı
Avuntumu da iliştir bir köşesine
Eğer bırakmazsam son sarılışımızda seni
Kanat git tüm hislerimi
Yıkılsam da, oturup ağlasam da
Nefretim taşsa da
Dönüp bakma ardına
Yık geç tüm şehri
Sakın dönme geri
Yalnızlığımı ver geri
Çünkü kaygılandırıyor varlığın
Acıtıyor gerçeklerimi
Eskitiyor içimdeki seni

 
Toplam blog
: 34
: 1022
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Kuşadası ve Antalya arasında geçiriyorum günlerimi. 25 yaşındayım ve Akdeniz üniverstesi mezunuyum. ..