Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '07

 
Kategori
Magazin
 

Şimdiki kızlar kucakta nasıl hoş olurlar?

Şimdiki kızlar kucakta nasıl hoş olurlar?
 

Efendim malumunuz, hanımlar hayatımızın en önemli taşlarındandır!

Onlar olmazsa hayatımızı biz erkekler nasıl yaşardık onu bilemiyorum ancak, Rabbime yatıp kalkıp şükran borçlu olduğumuz hususunu biliyorum.

Şimdi bu şarkı sözlerini neden verdim, neden bu şarkı ilginç geldi bana onu anlatayım sizlere.

Şarkı iyi hoş güzel ama bir nakarat kısmı var ki, şimdi ki kızların kucakta hoş olacağı yönünde.

Bu şarkıyı RTÜK yasaklamadıysa, benimde burada MB bunu dile getirmemin bir sakıncası olmayacağı kanaatindeyim.

Her şeyi anladım, ama şimdi ki kızların kucakta nasıl hoş olacağını anlayamadım.

Hadi kızları kucağa almak hoş oldu diyelim, bunu alenen adlandırmanın mantığı nedir onu anlayamadım.

İçinizde anlayan, bilen varsa lütfen kamuoyuyla paylaşsınlar!

Bir taş attım pencereye tık dedi.
Anası çıktı kızım evde yok dedi vay, vay
İnanmazsan gel yukarı bak dedi.
Armudu dalda kız balkonda sallanır vay, vay
Şeker yemiş dudakları ballanır vay, vay
Atalım mı Arap kızı atalım mı vay, vay
Senin için on beş sene yatalım mı vay, vay
Rakıyı da şaraba katalım mı vay, vay
Demirciler demir Döger ocakta
Şimdi ki kızlar ne hoş olur kucakta vay, vay
Öpüşürken yemek yandı ocakta
Armudu dalda kız balkonda sallanır vay, vay
Şeker yemiş dudakları ballanır vay, vay

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..