Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Magazin
 

Ünlülerin ilk cinsel deneyimleri

Ünlülerin ilk cinsel deneyimleri
 

http://www.milliyet.com.tr/2008/01/03/son/songal601.asp?prm=0,6219599


Ünlülerin yaşamları daima ilgi çekmiştir.

Ne yiyip, ne içtiği merak uyandırmış…

Giydikleri moda olmuştur…

Sabun köpüğü aşkları, bir anda bitivermiştir.

Aşkları anlık olsa da magazin basınına günlerce hatta haftalarca yeter. “Bülent İbo için ne dedi az sonra” klişesi döner durur. Az sonralar gelir geçer. Bir türlü Bülent’in ne dediğine gelinemez. Kadirşinas magazin izleyicisi yılmaz. Uykusuz da kalmak pahasına Bülent’in ne dediğini öğrenir.

Skandalları hep, yeni bir albüm veya film bittirdiklerinde patlak verir.

Her seferin de de bu tesadüf o zaman gerçekleşir.

Ağzını açtığında olay olan bu ünlülerin ilk cinsel deneyimleri kim bilir hangi etkiyi yaratır.

Almula Merter bunun yaratacağı etkiyi düşünmüş olacak ki kitabını yazıvermiş. Almula Merter”in sansasyonel, “Vajina Monologları”nın yazarı olduğunu söylersek böyle bir etkiyi ilk hesaplayan yazar olmasında şaşılacak bir şey olmadığı anlaşılır.

Tiyatrocu-Yazar Merter kitabında aralarında Kerem Alışık, Kudret Sabancı, Ceyhun Yılmaz, Uğur Arslan, Cezmi Ersöz, Metin Uca, Yalçın Dümer gibi Türkiye’nin farklı iş alanlarında boy gösteren erkeklerin, ilk cinsel deneyimlerini, korunma yöntemlerini, ahlak ve namus anlayışlarını anlatıyor.

Kerem Alışık İlk seviştiğim kadın için “Fahriye Abla tipinde ünlü seks yıldızıydı. Aynı mahallede oturuyorduk ve herkesin hayalindeki kadındı. Bakkala kapıyı açtığında üstünde ne olduğu efsane gibi konuşulurdu. İşte öyle bir şeydi.” Diyor.

Metin Uca “İlk cinsel deneyimimi bir yakınımla yaşadım.
Başka bir elin üstümde dolaşmasını, her zaman kendi elime tercih ettim. İlk cinsel deneyimimi 16 yaşında bir yakınımızla benim isteğimle yaşadım. Kadınları anlamam konusunda çok yardımcı oldu.”

Ceyhun Yılmaz; Prezervatif kullanıyorum. Ama bunu bir kadın çıkarıp bana verirse, o kadının çok profesyonel olduğunu düşünürüm. ‘Kim bilir kime niyet etti, bana kısmet oldu’ derim. O kadar çok aldatıldım ki, sadece bir kere aldatılmadığımı düşündüm. Ondan da çok emin değilim. Mastürbasyon güzel bir Fransız şarabını koklamak gibi. İçtiğin zaman seks olur.”

Politikacı ve evli Bay X’in itirafı daha ilginç. Bay X “İktidar gittikçe Rus’la sevişiyorum.
İktidar benim için çok önemli. Mesleğim iktidar sahibi olmak. Sekste başarısız olunca ne mi yaptım? Bir Rus’la seviştim ve başarısızlığımı unutturdu” diyerek hala iktidar sahibiyim diyor kamuoyuna.

Uğur Arslan, ilk cinsel deneyimini üniversiteyi bitirdikten sonra yaşayabilmiş. Uğur Arslan “Annem, ‘Bir kız ne kadar bakireyse erkek de o kadar bakir olmalı’ derdi. Üniversite bitene kadar cinsel ilişki yaşamadım. Okul bitince sadece bir kız arkadaşım oldu. Onunla sadece el ele tutuştum ve bir kez öpüştüm.
Bazı kadınlarla beraber olmaktansa, mastürbasyon yaparım.
Aldatma şeytanı, erkeğin şahdamarına daha yakın” diyerek okuyucuları eğitmeyi de ihmal etmiyor.

Yönetmen Kudret Sabancı, adını baştan koyarsan ona aldatma denemez diyenlerden. Mesela baştan “fantezidir” veya “minik bir kaçamak” dersen o aldatma sayılmaz. Kudret Sabancı, “Aşkını aldatmazsın ama sevdiğini aldatırsın. İlişkinin biçimini baştan tanımladıysan, bu bir aldatma olmaz. O kadın benim hayatımda birkaç kişinin olacağını bilir. Tabii ki mastürbasyon yaparım. Bu bir fantezidir. Evliyken de yaparım. Hayatımdaki bütün kadınları aynı gün, aynı yerde görmek istiyorum” diyerek felsefi bir yaklaşım ortaya koymuyor mu?

Ünlüler bu itirafları yapmışlar da, kim inanır? “Kadir İnanır” dediğinizi duyar gibiyim. Tabi ki Kadir inanır. İtirafların ispatı var mı? Şahidi var mı? Fantezi kur, uydur. Ve yaz. Sonuna biraz erotizm ekle… Sonra satış rekorları kır.

Kerem Alışık’ın Fahriye Abla fantezisi çok özel değil kanımca… Alışık biraz daha zorlamalıydı kendisini. Orijinal fanteziler üretebilirdi.

Metin Uca, ilk cinsel denyimini 16 yaşındayken, bir yakınıyla yaşamış. Kim bu yakın. Sarı çizmeli Fahriye Abla.

Ceyhun Yılmaz’ın “Prezervatif kullanıyorum ve mastürbasyon yapıyorum” itirafı gerçek gibi duruyor. Yılmaz’ın samimi itirafı her türlü övgüyü hak ediyor.

Asıl merak ettiğim politikacı Bay X. Kim olabilir. İktidarı kaybettiğine göre geçen dönemlerden. Canım kalanını da siz düşünün. Kim olduğunu bulursunuz belki. Araştırmanızı yaparken bu politikacının Rus güzel sayesinde iktidarını sürdürdüğünü de unutmayın.

Tv programcısı Uğur Arslan’nın da itiraflarında içten olduğunu düşünüyorum.

“Bazı kadınlarla beraber olmaktansa, mastürbasyon yaparım” derken çıtayı yüksek tıuttuğunu açıklamış oluyor.

Bu kitap çok konuşulacak. Çok tartışılacak. Buraya yazıyorum İtirafçılardan bazıları da ayaklanacak. Belki de mahkemelere koşacaklar… Bunları biz söylemedik diye… Reklam kampanyası dört koldan yürüyecek… Satış rekora koşacak…

Tesadüf yine gerçekleşecek… Skandal ve kitabın yayımlanma zamanı çakışacak.

Yeni yıl…

Yeni itiraflar…

Yeni skandallar…

MUTLU YILLAR…

Haber: http://www.milliyet.com.tr/2008/01/03/son/songal603.asp?prm=0.7055475

 
Toplam blog
: 165
: 3919
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

Samsun Terme Şuvayip Köyü'nde doğmuşum. İlk ve ortaokulu Terme'de, lise öğrenimimi Ünye'de tamala..