Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Simurg yakar yâr diye

Simurg yakar yâr diye
 

Simurg Yakar Yâr Diye


Dağlar ardında düşüm Anka bakar yâr diye
Mazimin tünelinde aşkı yakar şaşarım
Zirve şahika düşüm Simurg yakar yâr diye
Pabuç mu bırakırım kibrit çakar aşarım.
 
Sinemin vadisinde candan sundum kendimi
Kasırgadan duruca aşktan yundum bendimi
Yücesinde alperen ak bulut selam verir
Bakarken şahikadan dillerde kelam erir.
 
Sarı hüznüm bilinir özüm biçer diyarı
Güçlü olsam silinir sözüm çeker şiyarı
Yine gözüm tesbihte yollarına dalarak
Biriken mektubumu sollarına salarak.
 
Kime meczup nefesin sorsam bana söyler mi
Dönencemin perisi dursam cana eyler mi
Adını suya yazdım bir kansam anaraktan
Anka kanatlarını sen sansam yanaraktan.
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..