Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '06

 
Kategori
Eğitim
 

Sınıfım

Sınıfım
 

Okulumu bitirdim ve görevime başlamak için sabırsızlanıyordum. Heyecanlı bekleyişim bitti... Bir ilköğretim okuluna atamam yapıldı. İşlemlerimi yaptırıp hemen okulumu görmeye gittim. İlk sınıfımı, okulumu çok merak ediyordum. Okulda tabiki beni davul zurnayla karşılayacak değiller ya... Herşeyin farkındaydım. Okulda müdürle tanıştık. İlk önce pek ilgili olmadı. Daha sonra hangi üniversiteden ve ne zaman mezun olduğumu sordu cevap verdim. Öyleyse işin zor dedi. Acımsar bir bakışla.. Çocuklara boyama falan yaptırıver. Boş bırakma hocam sonra birbirlerini döverlerde hemen veli bana gelir. Şikayet gelmesin lütfen dedi. Bu konuşması aklıma geldikçe hala gülüyorum. Bir sınıf öğretmeni bana kendi alanımda benim ne yapacağımı anlatıyor. Gerçekten komik. Lütfen yanlış anlamasın kimse. Bu sözlerim küçümsediğimden değil. Ben kendi alanımda yetişmişim, eğitimimi almışım M.E.B lığıda beni kabul etmiş, okulum da beni yeterli görüp diplomamı vermiş. Eeee sorun ne anlayamadım. Bende bir sınıf öğretmeninin ya da türkçe, matemetik öğretmenin alanından anlamam. Çünkü ben sadece çocuk gelişimi ve eğitim alanından mezunum.

Neyse beraber eğitim yapacağım sınıfa gittim. Girince nerdeyse şok geçirecektim. Sınıf çok dar, eğitim yapılacak gibi değil. Ama okulumda yer sorunu olduğundan anasınıfına burası uygun görülmüş. Hemen aklıma üniversitedeki hocalarım geldi. Onlar 4 yıl boyunca gideceğiniz yerler çok mükemmel olmayabilir, hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz derlerdi. Gerçekten öyleymiş... Ama ben yılmadım. Böyle bir sınıf olsa dahi eğitimimin en iyisini yapmak, ülkeme dünyama güzel insanlar yetiştirmek için uğraşcam diye düşündüm. Her türlü zorluğa karşı.

Sınıfım küçükte olsa öğrencilerimle birlikte çok güzel günlerimiz oluyor. Onlara her zorluğa karşı bütün bildiklerimi aktarıyorum. Okullar açılalı 4-5 oldu. Çok güzel davranışlar sergiliyorlar. Konuşmasında tutun el becerilerine sosyal ilişkilere kadar aklınıza ne gelirse. Teşekkür ederim, rica ederim, çok yaşa sende gör. Bunları benim öğretmem o kadar keyif verici bişey ki. Bazen ben yanlış bir kelime kullansam beni uyarıyorlar. Hayır öğretmenim o öyle söylenmez, doğrusu bu. Ya çok harikalar... Allah inş. beni bu güzelliklerden hiçbir zaman ayırmaz. Mesleğimi, öğrencilerimi ÇOK SEVİYORUM. Hepimizin mutlu olması dileğiyle.. Hoşçakalın...

 
Toplam blog
: 21
: 2296
Kayıt tarihi
: 17.12.06
 
 

2006 yılında çocuk gelişimi ve eğitimi öğetmenliği bölümünü bitirdikten sonra aynı senede anasınıfın..